Stránka 1 z 2

Rozdiel 3.0 a 4.0

Napsal: pát dub 04, 2014 6:31 pm
od clarion111
nazdar chlapy chcem sa opytat ako zistim ci mam v aute okrem brzdy 3.0 alebo 4.0? cely čas som v tom ze je tam 3.0 papierovo je to 3.0 ale zistil som ze tam mam vahu vzduchu zo 4.0 cize aj cele potrubie zo 4.0 moze byt ze mam cele sanie zo 4.0? nemoze to robit problemy ?

Re: Rozdiel 3.0 a 4.0

Napsal: pát dub 04, 2014 9:58 pm
od P3RF3KT
Myslim ze jednoznacne dle toho jak to jede :-D

Re: Rozdiel 3.0 a 4.0

Napsal: pát dub 04, 2014 10:22 pm
od T613
nemas sanci poznat 4.0 ktera ma horsi tlaky jak zachovala 3.0
obe auta pojedou stejne

Re: Rozdiel 3.0 a 4.0

Napsal: sob dub 05, 2014 6:04 am
od P3RF3KT
bavíme se tu o funkčních motorech :) 4.0 se špatnejma tlakama nepovažuji za pojizdnej motor :)

Re: Rozdiel 3.0 a 4.0

Napsal: sob dub 05, 2014 8:23 am
od clarion111
proste vyzera to tak ze mam 4.0-litrove sanie aj z vahou klapkou na 3.0 motore nemoze to robit nedobroty?

Re: Rozdiel 3.0 a 4.0

Napsal: sob dub 05, 2014 8:40 am
od Hugo
3.0 ma sanie s uzsimi trubkami (je medzi nimi medzera asi 5 mm, 4.0 ma bez medzery) a skrtiacu klapku ma mansieho priemeru.
mozes to zistit aj podla cisla na bloku motora, ked sa pozries zospodu na pravej strane niekde pod vyfukovymi zvodmi.

Re: Rozdiel 3.0 a 4.0

Napsal: sob dub 05, 2014 8:42 am
od Hugo
Obrázek

Re: Rozdiel 3.0 a 4.0

Napsal: sob dub 05, 2014 8:44 am
od Hugo
este sa mozes pozriet na OEM cislo na sani (je vzadu hore, ako je membrana) a to cislo porovnaj s ETK ci sedi

Re: Rozdiel 3.0 a 4.0

Napsal: sob dub 05, 2014 8:50 am
od clarion111
jj sanie mam zo 4.0 takze bud mam motor 4.0 alebo sanie zo 4.0 na 3.0 ide mi oto ze ci sanie na 3.0 zo 4.0 nemoze robit problem vela vzduchu alebo tak

Re: Rozdiel 3.0 a 4.0

Napsal: sob dub 05, 2014 8:56 am
od Hugo
na motoroch M62TU (vanos) sa sanie bezne meni za sanie z M60B40 4.0 litra, lebo to originalne ma rovnako uzke trubky ako to z 3.0. Neviem otom zeby to robilo nejaky problem, akurat to zvysi vykon v otackach.