Stránka 1 z 1

Předpis BMW, automat a emise

Napsal: pon srp 25, 2008 5:25 am
od Fugo
Jak jsem již mnohým říkal, automatická převodovka nemá ráda točení na P nebo N dlouhodobě ve vyšších otáčkách, v příloze je nařízení BMW pro zkušebny emisí kde se jasně píše jak dlouho lze maximálně točit automatickou převodovku bez rizika poškození.


Maximální časy a otáčky pro vůz se zařazeným P

2500 otáček ----------------------- 15minut
3000 otáček ----------------------- 60 sekund
5000 otáček ----------------------- 1,2 sekundy slovy - JEDNACELÁDVĚ sekundy

tak si to na emisích hlídejte, ať vám neničí převodovku. Je to ofiko od BMW AG.

Re: Předpis BMW, automat a emise

Napsal: čtv úno 05, 2009 12:58 pm
od mika_hakkinen
aj, sakra v dubnu jedu na technickou, toto si vytisknu. a ještě se před tím zajedu zeptat do bmw jak to teda je, jestli to není pouze na jeden typ převodovky. a zavolám na nějakou stk a tam se taky zeptám

Re: Předpis BMW, automat a emise

Napsal: čtv dub 16, 2009 12:34 pm
od mstorm
viete mi aj nejak vysvetlit, ze preco hrozi poskodenie prevodovky? Ide o menic alebo o co? Nejak mi to nejde do hlavy, preco by to sposobovalo poskodenie, tak keby sa vyjadril niekto cez prevodovky, potesilo by ma to, rad si rozsirujem vedomosti :D

Re: Předpis BMW, automat a emise

Napsal: čtv bře 03, 2011 7:38 pm
od fivajs
Aut. převodovka pracuje na bázi kolování hydraulické kapaliny. Pokud auto stojí, ne všude hydraulická kapalina proudí, resp. v určitých částech jede převodovka na sucho, proto hrozí poškození... Mělo by to být tak, ale někdo mě klidně upřesněte...

Re: Předpis BMW, automat a emise

Napsal: čtv bře 03, 2011 11:18 pm
od Snejk
piču. je to kuli nesmyslne vzrustajicimu tlaku na strane jedne proti stojicimu ustroji prevodovky na strane druhe bez tlaku... obcas ten pretlak neco neunese... ale tohle sem vzivote nevidel aby nekomu neco udelalo s prevodovkou kdyz ji vytoci...

Re: Předpis BMW, automat a emise

Napsal: pát bře 04, 2011 7:40 am
od fivajs
Aha aha aha, no aspoň jsem o kousek chytřejší. Já mám socku s manuálem. Nikdy jsem automat neuznával, ale musím říct, že na 7er se automat vyloženě hodí. Teď mám rozebranou spojku na MB Sprinter automat...Zajímalo by mě ještě, jestli BMW má dvouhmotový setrvák. Hlavně doufám, že mi spojka vydrží, co jsem našel, je hodně drahá, na tom MB vyjde i se spojkovým ložiskem, které samotné stojí 12 tis, tak celkem je to 30 litrů(včetně setrváku). Když už jsem u toho-jde mi spojka docela ztuha. Čím by to mohlo být?

Re: Předpis BMW, automat a emise

Napsal: pát bře 04, 2011 7:47 am
od fivajs
Ještě musím uznat - zlatý motor vpředu a kardan dozadu!!! Výměna spojky díky tomuto konceptu je defakto lahoda. Jediné, co by mi vadilo je prostřední uložení kardanu, které se musí taky sundat(aby se kardan svěsil). K tomuto uložení se na mém modelu odstanu jedině tak, že se musí svěsit výfuk dolů, abych se dostal ke šroubům hliníkového krytu, nad kterým to uložení je. Nedávno jsem to dělal, kvůli nové hurdyspojce. Nicméně kdo by se nechtěl vyhnout výměně spojky, že???!!!!Myslím z hlediska finančního. Ale určitě bych se na to těšil víc, než na plečkový přední náhon a rozpojování poloos, atd...

Re: Předpis BMW, automat a emise

Napsal: pát bře 04, 2011 11:12 am
od Snejk
spojka de ztuha vzdycky u bmw. proto bych vzivote manual nechtel sralo by me to jak svine...

Re: Předpis BMW, automat a emise

Napsal: pát bře 04, 2011 11:54 am
od hubas
To je fakt, ale člověk si zvykne, ale pak sednu do fély a málem prošlápnu podlahu :D