Stránka 2 z 6

Re: Sáni z 3.0 na 3.5

Napsal: pát říj 23, 2015 5:59 am
od dunnst
To je svatá pravda. Já ten motor přehazoval a rozdíl byl pocitově dvojnásobek. Obzvláště nížší otáčky a rozjezdy, to bylo hrozně znát. Měl jsem to v automatu a ten ten třílitr doslova zabíjel.

Re: Sáni z 3.0 na 3.5

Napsal: pon říj 26, 2015 6:38 pm
od hubas
Škoda zakládat nové téma, když tohle auto tady už skoro nikdo nemá :D
Takže teoretická otázka: Origo těsnění pod hlavu u e23 745i (m30b35 185KW) je stejné jako u klasické m30b35 155KW? V katalogu pro 745i je tl. 1,72/1,74/2,07/2,16 pro 735i tl. 1,72/2,07. Je mi jasné, že větší tloušťka=po rovnání hlavy/bloku pro zachování kopresního poměru. Logicky vzato by mělo být těsnění pro 745i odolnější, kde je pravda?

Re: Sáni z 3.0 na 3.5

Napsal: ned lis 08, 2015 10:19 pm
od Ondřej730i
Tak váhu vzduchu lze koupit od Miler perfomance cars: https://www.millerperformancecars.com/s ... ler-detail
Sání o kterém jsem psal je zde: https://www.millerperformancecars.com/s ... boy-detail
Co se týče průměru paroží, to znamená že mám b35 i jinou hlavu? Nebo jsou u b30 jen užší kanály svedené do větčích v hlavě?
Co se týče honění koní u b30, tak sehnat pěknou 735i v manálu byl a je celkem problém. Nikde jsem ji nesehnal tak jsem kopil 730i s m30b30. vše co na ní dělám se dá použít ma B35 (komplet výfuk - svody Schmiedmann, sport katy Magnaflow, rezonátory Magnaflow, zadní díl dělaný přímo na míru této sestavy). Chci koupit výše uvedené komponenty od Miller a když budu mít štěstí tak někdy pořídím pěknou 730i nebo motor m30b35 a můžu to dát na něj. Nicméně už teď to jede prakticky lépe než b35 a hlavně to žere oproti b35 asi tak o 2 litry méně. A jelikož to auto mám jako dailycar tak i tohle se počítá...

Re: Sáni z 3.0 na 3.5

Napsal: ned lis 08, 2015 10:38 pm
od Ondřej730i
Hubas: Když si najedeš na to sání od Miller performance tak se tam dočteš proč zvětšovali objem sání o 100%. Když borci na M50B28 mění sání z M50B25 141kW tak proto aby tam dostali více vzduchu. A to je přesně můj případ. Po úpravě výfuku se mi hrozně zlepšil spodek a střed, ale ve vyšších otáčkách se to tak razantně neprojevilo. Protože tam potřebuji dosta více vzduchu. Takže potřebuji jiné sání které tam ten vzduch dokáže přivézt. Ale jaksi jsem nepřepokládal že sání se mezi B30 a B35 liší. Což v mém případě znamená, pokud tomu tak je, k sání od Miller sehnat ještě hlavu z b35. Každopádně ještě budu pořizovat tu jejich váhu, takže by to mělo fungovat jak píšeš s minimálním odporem.
Zítra jedu na brzdu abych zjistil jak se projevili ty úpravy co tam mám: výfuk - viz výše, chip od X-tuning, iridiové svíčky, olej Milers oils nanodrive, vložka KN. Pak dám vědět. Jinak pokud jsi někde od Brna tak se můžeš přijet svézt aby jsi se přesvědčil jak to jede :-)

Re: Sáni z 3.0 na 3.5

Napsal: pon lis 09, 2015 6:30 am
od zzeli
Ondřej730i píše:...sání které tam ten vzduch dokáže přivézt
To bych chtel i videt, jak se to vozi. Sorry, ale ta myslenka po povzbudila k prispevku :D

Re: Sáni z 3.0 na 3.5

Napsal: pon lis 09, 2015 8:23 am
od dunnst
Že by byl problém sehnat M30B35... mno, je možné, že se to lidi ani nesnaží prodat a rovnou to hodí do šrotu, možná proto je pak problém ho sehnat, když se někdo najde :-) Však kolik ten motor může mít cenu, 5 - 6 tisíc?

Re: Sáni z 3.0 na 3.5

Napsal: pon lis 09, 2015 8:53 am
od Ondřej730i
Dunnst: Hele zkoušel jsi někdy sehnat motor m30b30/35? Ty motory nejsou a když už se nějaký objeví tak se prodávají pomalu za víc peněz než m50. Když jsem sháněl b35 tak jsem volal do Chotětova a tam mi řekli že ty motory nejsou a kdyby byl tak cena je 12 tis bez ŘJ, s ŘJ 14-15 tis. Já teď prodávám b30 komplet za 10 tis.
A co se aut týče tak v Německu se sem tam najde ale buď je to šrot, nebo automat nebo stojí už opradu dost peněz. Takže asi tak...

Re: Sáni z 3.0 na 3.5

Napsal: pon lis 09, 2015 10:09 am
od dunnst
Popravdě nezkoušel, když jsem měnil 3,0 za 3,5 , tak šel ten třílitr rovnou do šrotu, nikdo to tehdá nechtěl.

Re: Sáni z 3.0 na 3.5

Napsal: pon lis 09, 2015 12:08 pm
od Ondřej730i
Jak je to dlouho? M30 teď hodně lidí swapuje do e30. Hodně to používají lidi co driftují a dá se k tomu lehce přidělat turbo takže jsou celkem v kurzu. Ale hlavně je jich pomálu a začínají být v kurzu. Viděl jsem inzerát na komplet zrenovovanou m30b35, vše koupeno u BMW za myslím 35 tis. A mám pocit že to týpek prodal... Dnes jedu se svým autem na brzdu tak se pak podělím o kolik jsem se pohnul nahoru. Nicméně všechny úpravy co jsem dělal se hrozně projevili na pružnosti a také na spotřebě. Když jsem byl na třídenním tripu Pardubice - Praha - Loděnice - Praha - Plzeň - Brno tak jsem najel 920 km se spotřebou 9,4l/100km. A to jsem to nijak nešetřil...

Re: Sáni z 3.0 na 3.5

Napsal: pon lis 09, 2015 12:13 pm
od dunnst
To je hodně krásná spotřeba na ten motor. Jinak to byl rok 2009 nebo 2010.