nápojáče chladí dost, teda jde o to jak moc si to nastavíš, ale na krátké trase to člověk nevyužije, ale vím že kámoš co byl s nama v řecku a má E61 si koupil teplé pití,(cola 0,5l) dal to tam a za cca 2 hodiny to bylo super vychlazene,že to tam je 10min ani nepoznáš
nejde o to že řadička není pod volantem, to mi nevadí, klidně at se řadí 4ma tlačítkama na klimapanelu, volantu atd, řadička dost zavazí, když dáváš ruku z volantu na idrive tak často brkneš od Idrive
sedačky - tak jsem to byl schválně přeměřit, jestli to je fakt nebo jen zdání a je to fakt, sedačka u E65 má na šířku sedáku 53,5cm, sedačka F01(obojí komforta) má 50cm, výplň je mekčí, to by se dalo změřit, metr a nějaké závaží
když posunuješ sedačku v F01 o 10cm tak ti to nepřijde, ale zkus si ju posunout jen "drb" a uvidíš
NBT - ano obraz je mnohem hezčí, pár funkcí navíc, ale NBT má až face, předface nemá NBT a tam si pustíš akorát tak MP3ku a DVD stejně jako v E65, navíc mě hrozně štve že to kolečko už nemá odezvu, to je největší chyba NBT, connecteddrive je taky super.
ad nespolehlivost
ten automat nejde repasovat, ZF na něj neprodává žádné díly, ted jsme jich tu pár řešili, pozitivní je že ten automat stojí novej 80k s DPH, včetně měniče a olejové náplně, takže servis automatu = výměna za nový, rozpadaj se tam planety, takže to ani repasovat nejde, ted jsem tu dělal GTčko, otevřel převodovku, plná skřín špon, takovou převodovku nijak neopravíš, jelikož špony sou všude, zustane ti špona v lamele a odsere to cokoliv co tam dáš nvoyho, tak se to zavřelo, nechalo 2 měsíce jezdit než se to rozesralo a ted tam pujde nová skřín až pán našetří.
nafty sou problém sami o sobě, třeba uplně běžně se stane že to auto začně špatně startovat protože se posere EGR, uplně běžně se ten motor zadře na klice (majitelé 160kW naft toto slovo nikdy neznali) vstřík nekoupíš za 5k, turbo bude stát taky víc,
a to má furt turbodíru a furt se to třepe na volnoběh, ale je pravda že Start stop tomu pomuže,
já bych si nechal E65 a nebo koupil megavybenou poFC e65 750Li v LPG, nějakou topku v Individualu za 350k, zaplynoval a jezdil za 1,8kč km a to žadná nedoveze, ušetříš pár set tisíc na pořizovací ceně a dalších pár set tisíc na servisu a budeš se vozit megavybaveným autem, s koženou palubkou, tunelem atd, sehnat F01 s nightvisionem, zadní klimou atd taky není lehky,
za ušetřené peníze si bud kup nějaké auto na svezení, nějakou M3 nebo tak a nebo vem ženu a udělejte si pár pěkných dovolených po světe.
já dal za svojí skoro full E66 230k a už to mi bylo líto peněz, ujel jsem 50k bez jediné závady, takže náklady na km nejsou vubec špatné, ale stejně mi to přijde dost, ale min jak X5 za kterou jsem dal 180 a furt tomu něco je