Stránka 13 z 16

Re: rozdíl cen jetých 730d-740d-750i

Napsal: úte úno 02, 2016 9:13 pm
od Tomas735i
caknakis píše:
Tomas735i píše:Caknakis: Jen rozdíl v reálných spotřebách mezi 730d a 740i u mě za rok udělá cca 52000 Kč, což není právě málo. To by teoreticky mohlo pokrýt (když ne tu slavnou dovolenou :lol: ) případný servis.
Kolik kilometrů ročně najezdíš? Ať počítám jak počítám, tak jsi další kdo tady dostal pilotní licenci :)))
Cca 60 - 70 000km za rok, takže při zemi :lol: . Pak už je právě znát i necelá koruna na kilometru :) .

Re: rozdíl cen jetých 730d-740d-750i

Napsal: úte úno 02, 2016 9:33 pm
od caknakis
Na takový nájezd bych si efko nekoupil, to bych neuzivil :)

Re: rozdíl cen jetých 730d-740d-750i

Napsal: stř úno 03, 2016 7:39 am
od Tomas735i
:| pěkně tady po tom šlapete :| . Ale ještě chvíli a snad se na to i vykašlu a přestanu na ně koukat. Víc a víc si říkám, že by to nebyla rozumná koupě. Nechápu, že je to až takový pekáč :roll: . Děsně mě to teda mrzí, protože to auto se mi jinak opravdu líbí a interiér mi vyhovuje, líbí se mi jak je tam člověk víc takový zapadlý, obklopený, kdežto v E65 si připadám jak na vídrholci :) .

Re: rozdíl cen jetých 730d-740d-750i

Napsal: stř úno 03, 2016 8:50 am
od JaraX
a ty věci co sem psal s tou E65 vs F01, to ti jako nevadí?

Re: rozdíl cen jetých 730d-740d-750i

Napsal: stř úno 03, 2016 12:00 pm
od Tomas735i
JaraX píše: - kdo nepozná ty super věci v E65 (lednička, řadička pod volantem, ultrapohodlny sedačky, chlazeny držaky napoju, pomale rozjezdy sedaček atd) tak si klidně muže koupit Fko a nějak ho to nebude mrzet, komfort je to skoro ve všem lepší jak E38, jen si není kam dat piti, to šlo i v E38 do dveří, proti E65 i E38 je v interieru Fko strašně stisněny a je z něj mnohem menší rozhled, ale to je učel, tak to lidi chcou.
Lednička - budiž, to by mi chybělo nejvíc, to je vážně praktické a používám to celé léto.

Řadička pod volantem - vzhledem k tomu že teď jezdím každou chvíli něčím jiným tak mi to nevadí, je to spíš o zvyku ale než jsem si zvykl na E65 tak jsem místo zpátečky spouštěl ostřikovače :lol: . Navíc v tom keramickém provedení to vypadá pěkně a nějak neergonomické mi to nepřijde. Ale uznávám, že od páčky pod volantem je to krok zpět, ta páka je tam už z technických důvodů tak nějak zbytečná.

Ultrapohodlné sedačky - nepřišlo mi, že v Fku ty sedačky jsou jakkoli horší a to jsem se v nich něco naseděl (porovnávám s E65 s Adaptive Drive a Club kůží).

Chlazené držáky nápojů - zase tak moc to nechladí, vlastně skoro vůbec a stejně si tam dávám maximálně kafe z fastfoodu, čili na to chlazení nepotřebuju a v létě mám pití ve větší petce právě v té lednici :) .

Pomalé rozjezdy sedaček - to jsem si ani nevšiml že v Fku není? Celá ta sedačka se hýbala dost pohodlně a žádné škubání se nekonalo.

A ta tzv. stísněnost v Fku mi přijde naopak útulnější, člověk tam tak hezky zapadne, ty madla v liště jsou velice pěkné, užší to není a ten "M" volant se drží naprosto parádně :) .

Co se mi taky dost líbí tak je jednoznačně NBT, to je prostě úplně někde jinde, mnohem hezčí obraz, perfektní podrobná navigace s dopravními informacemi, originál USB port a z něj přehrávané MP3 a DivX, Connected Drive...Zobrazení rychlostního omezení, barevná navigace, telefon, playlist v budících/head-upu, Stop and Go taky super :D .

Zkráceně řečeno - rozčiluje mě a mrzí ta nespolehlivost :D . Je jasný, že k vám, tedy do servisů, jezdí ta auta hlavně nějak porouchaná a ten co je spokojen tam logicky nepojede, max. na nějakou lehkou údržbu (brzdy, oleje, filtry...). Spíš by mě zajímal nějaký poměr kolika F01 třeba ze sta nebo tisíce se rozsype motor, převodovka, adaptivní tlumiče atp... případně jak dlouho to pak vydrží po tom co se to vymění a kolik to stojí :D . Přeci se nemůže ten motor dělat co 150000km, pořád to jsou vesměs jen čerpadla, vstřiky a turbo.. a ty když se dají nové tak prostě musí vydržet mrtě. Čerpadla kolik, 20tis? Vstřiky... dejme tomu 5tis/kus, tedy 30 tisíc. Turbo 20tis.. a převodovka nevím zda jde repas a za kolik? Takže bez té zhruba 70000,- a auto by snad mělo zase nějakých 250000km nakroutit, ne? Nebo za co, kolik a jak často tam ten servis tak skáče? :o

Re: rozdíl cen jetých 730d-740d-750i

Napsal: stř úno 03, 2016 12:43 pm
od JaraX
nápojáče chladí dost, teda jde o to jak moc si to nastavíš, ale na krátké trase to člověk nevyužije, ale vím že kámoš co byl s nama v řecku a má E61 si koupil teplé pití,(cola 0,5l) dal to tam a za cca 2 hodiny to bylo super vychlazene,že to tam je 10min ani nepoznáš

nejde o to že řadička není pod volantem, to mi nevadí, klidně at se řadí 4ma tlačítkama na klimapanelu, volantu atd, řadička dost zavazí, když dáváš ruku z volantu na idrive tak často brkneš od Idrive

sedačky - tak jsem to byl schválně přeměřit, jestli to je fakt nebo jen zdání a je to fakt, sedačka u E65 má na šířku sedáku 53,5cm, sedačka F01(obojí komforta) má 50cm, výplň je mekčí, to by se dalo změřit, metr a nějaké závaží

když posunuješ sedačku v F01 o 10cm tak ti to nepřijde, ale zkus si ju posunout jen "drb" a uvidíš

NBT - ano obraz je mnohem hezčí, pár funkcí navíc, ale NBT má až face, předface nemá NBT a tam si pustíš akorát tak MP3ku a DVD stejně jako v E65, navíc mě hrozně štve že to kolečko už nemá odezvu, to je největší chyba NBT, connecteddrive je taky super.

ad nespolehlivost
ten automat nejde repasovat, ZF na něj neprodává žádné díly, ted jsme jich tu pár řešili, pozitivní je že ten automat stojí novej 80k s DPH, včetně měniče a olejové náplně, takže servis automatu = výměna za nový, rozpadaj se tam planety, takže to ani repasovat nejde, ted jsem tu dělal GTčko, otevřel převodovku, plná skřín špon, takovou převodovku nijak neopravíš, jelikož špony sou všude, zustane ti špona v lamele a odsere to cokoliv co tam dáš nvoyho, tak se to zavřelo, nechalo 2 měsíce jezdit než se to rozesralo a ted tam pujde nová skřín až pán našetří.

nafty sou problém sami o sobě, třeba uplně běžně se stane že to auto začně špatně startovat protože se posere EGR, uplně běžně se ten motor zadře na klice (majitelé 160kW naft toto slovo nikdy neznali) vstřík nekoupíš za 5k, turbo bude stát taky víc,

a to má furt turbodíru a furt se to třepe na volnoběh, ale je pravda že Start stop tomu pomuže,

já bych si nechal E65 a nebo koupil megavybenou poFC e65 750Li v LPG, nějakou topku v Individualu za 350k, zaplynoval a jezdil za 1,8kč km a to žadná nedoveze, ušetříš pár set tisíc na pořizovací ceně a dalších pár set tisíc na servisu a budeš se vozit megavybaveným autem, s koženou palubkou, tunelem atd, sehnat F01 s nightvisionem, zadní klimou atd taky není lehky,
za ušetřené peníze si bud kup nějaké auto na svezení, nějakou M3 nebo tak a nebo vem ženu a udělejte si pár pěkných dovolených po světe.
já dal za svojí skoro full E66 230k a už to mi bylo líto peněz, ujel jsem 50k bez jediné závady, takže náklady na km nejsou vubec špatné, ale stejně mi to přijde dost, ale min jak X5 za kterou jsem dal 180 a furt tomu něco je :(

Re: rozdíl cen jetých 730d-740d-750i

Napsal: stř úno 03, 2016 3:43 pm
od caknakis

Re: rozdíl cen jetých 730d-740d-750i

Napsal: stř úno 03, 2016 3:54 pm
od JaraX
rád bych tě upozornil že mě E65 aspon jezdí :)

Re: rozdíl cen jetých 730d-740d-750i

Napsal: stř úno 03, 2016 6:23 pm
od herman17
JaraX píše: ........ koupil megavybenou poFC e65 750Li v LPG, nějakou topku v Individualu za 350k, zaplynoval a jezdil za 1,8kč km a to žadná nedoveze, ušetříš pár set tisíc na pořizovací ceně a dalších pár set tisíc na servisu a budeš se vozit megavybaveným autem, s koženou palubkou, tunelem atd, ......... :(

Tak nějak vidim svoji budoucnost :D

Re: rozdíl cen jetých 730d-740d-750i

Napsal: čtv úno 04, 2016 7:07 am
od Pechy
Co jsem četl na DE fórech, tak minimum problémů s převodovkama je u před FL modelu tedy do roku 2012. Do té doby se dával jen 6 kvalt.
Doporučovaná motoriziace 730d, 740d připadně 740i. Takže by tu třeba cesta byla :D

Tahle vypadá hezky akorát je to Long :(

http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list