Propadl jsem modnimu trendu fotit auto na zanedbanych mistech, tak tady 2 obrazky
Auto jsem vytahnul, abych udelal predletovou kontrolu, az pojedu na STK. Dobre jsem udelal, protoze z jednoho mista mirne kapal benzin. Kdyz jsem se vratil z projizdky a nechal auto chvili stat, tak najednou citim silny zavan benzinu. Zkoumam odkud to jde, zmatlo me, ze to bylo citit hlavne ze predu. Pak jsem si uvedomil, ze slysim slabe sumeni jak od more
Kouknu pod auto a stacila vterinka, abych vyskocil a vypnul hned motor. Od nadrze tryskal napeneny benzin proudem, na zahrade mam ted vypalenou pamatku v trave. S takovou bych na STK asi neuspel, takze jsem zjistoval a nastesti praskla hadicova spojka.
Koupil jsem hned druhy den v autokelly palivovou hadici a lupnul jsem ji na misto.
Pak jsem kontroloval datum platnosti LPG nadrze, protoze jsem mel tuseni, ze jeji osud se blizi. No a taky ze jo, platila do 2020. Takze jsem se jeste objednal v Praze do Autoplyn-LPG s.r.o. Maji tam stejny typ a znacku nadrze 720x270x85l, jako mam ted v aute, takze mam zaruku, ze se tam vejde, nebude precnivat apod. Se servisem jsem spokojen, co se domluvilo, to platilo. Problemy pri montazi operativne konzultovany a vyreseny. Tak to ma byt, spokojenost maximalni.
Zaroven jsem se autem poradne projel, protoze jsem take zjistil, ze stara LPG nadrz byla plna, takze jsem ji musel vyjezdit. 80km uz jsem mel odjetych z minula. Odpoledne pred servisem jsem stravil v aute krasnych 420km. 200 km z Pardubic do Prahy pres chalupu, zbytek dalnice na Vary. Musim rict, ze je sice jasny, ze to auto je o poctivou generaci starsi nez E66, ale na dalnici pri 160 je to kriznik uplne stejny jako E66 a jizdu jsem si fakt uzival, na zimnich 16tlach s EDC
Navic na E38 me nekope prevodovka, nevypadava v zimnich mesicich dynamic drive, protoze tam neni, a ta akcelerace je takova pocitove ostrejsi nebo hrubejsi. Ale to je asi jen dusledek toho, ze tam je 5ti kvalt a kdyz uz na plyn slapu tak, ze auto podradi, tak to znamena automaticky prudsi akceleraci. V E66 6ti kvaltu totiz prevodovka radi mnohem casteji, takze neni vetsinou potreba slapnout jeste vic, aby podradila jeste o dalsi stupen. Nebo nevim, ale rozhodne je fakt, ze jizda v E38 neni proti E66 mene zabavna. Je jina, je to proste starsi auto, ale porad ma co nabidnout. A ten dynamic drive v E66 opravdu hodne pomaha v mistech, kde se auto kvuli nerovnosti silnice klati ze strany na stranu.
Tak to by stacilo, zase za 2 roky