P3RF3KT a jeho e38 740iL Individual
Napsal: stř říj 07, 2015 3:31 pm
Tak jsem si přivezl domů další prušvih na peníze.
Jedná se o e38 740iL m62 Individual, rv. 1997, pohon LPG, barva Diamantschwartz metalic.
Auto jsem původně koupil na díly, ale jak tak stálo zahozené na dílně, zželilo se mi ho a řekl jsem si že prostě takové auto nemůžu vzít flexou. Prostě to nejde.
Něco málo k výbavě vozu. Troufám si říci že na 740 to má téměř plnou výbavu. Takže tedy: Komfort sitze přední + zadní, 4x výhřev, zadní digiklima, lednice, stolky, dvojitá okna, dřevěná madla + lampičky, kožené spodky palubky + tunel + madla tapců, el. sklopná zrcátka, 4:3 TV, ASC, PDC předek + zadek, zadní el. roleta + boční rolety, nivo regulace. Do oné plné výbavy daného roku a modelu, schází xenony a EDC podvozek.
Ve složce Individual je dle VIN u tohoto vozu právě barva vozu a zadní lednice. Veškerá výbava je plně funkční a kompletní. Před půl rokem byli dělaná zadní ramena + uložení zadní nápravnice, obojí originál BMW. Dále přední brzdy. Tím ale hezký příběh končí. Auto je jednim slovem téměř vrak. Ale pro mě nic nemožného a neřešitelného. Koroze je v podstatě všude, jediné co je zdravé je podlaha a nosníky. Teče nivo, olej z motoru, ventil víka. Nefunguje ABS+ASC díky špatné jednotce ABS. Prasklé čelní sklo. Boční roletky jsou všechny 4 k.o. Lehce nabourané na levé zadní části. Prasklej výfuk. Jeden katalyzátor chybí, jeden je z nějaké e34. Rozvodové řetězy docela rachtají. Nějaká špatná cívka, auto občas hapruje na 7 válců. Přední sedačky silně opotřebené, prověšený komplet strop.
No, dnes jsem se do toho na celý den ponořil a trochu s tim pohnul směrem kupředu. Nechal jsem udělat nové trubky na nivo, opravil netěsný výfuk, jen 3 hodiny čistil celý interiér který byl SILNĚ až do černa zašpiněn. Vyměnil zámky kapoty včetně bovdenu aby šla kapota konečně otevřít. Objednal jsem nové těsnění na olejovou vanu + olej + filtry. Vyměnil cívky aby auto šlo plynule na 8 válců.
Celkově je to boj na hodně dlouhou trasu, naštěstí není kam spěchat auto může stát na dílně a postupně se dávat dohromady. Myslím že to auto má velký potencionál a zaslouží si ještě jezdit a dělat parádu. Více řeknou přiložené fotky. Jinak fotky interiéru jsou už po náročném vyčištění.
PS: Ano Oxiku, je to ta co jsi ji původně chtěl kupovat
Jedná se o e38 740iL m62 Individual, rv. 1997, pohon LPG, barva Diamantschwartz metalic.
Auto jsem původně koupil na díly, ale jak tak stálo zahozené na dílně, zželilo se mi ho a řekl jsem si že prostě takové auto nemůžu vzít flexou. Prostě to nejde.
Něco málo k výbavě vozu. Troufám si říci že na 740 to má téměř plnou výbavu. Takže tedy: Komfort sitze přední + zadní, 4x výhřev, zadní digiklima, lednice, stolky, dvojitá okna, dřevěná madla + lampičky, kožené spodky palubky + tunel + madla tapců, el. sklopná zrcátka, 4:3 TV, ASC, PDC předek + zadek, zadní el. roleta + boční rolety, nivo regulace. Do oné plné výbavy daného roku a modelu, schází xenony a EDC podvozek.
Ve složce Individual je dle VIN u tohoto vozu právě barva vozu a zadní lednice. Veškerá výbava je plně funkční a kompletní. Před půl rokem byli dělaná zadní ramena + uložení zadní nápravnice, obojí originál BMW. Dále přední brzdy. Tím ale hezký příběh končí. Auto je jednim slovem téměř vrak. Ale pro mě nic nemožného a neřešitelného. Koroze je v podstatě všude, jediné co je zdravé je podlaha a nosníky. Teče nivo, olej z motoru, ventil víka. Nefunguje ABS+ASC díky špatné jednotce ABS. Prasklé čelní sklo. Boční roletky jsou všechny 4 k.o. Lehce nabourané na levé zadní části. Prasklej výfuk. Jeden katalyzátor chybí, jeden je z nějaké e34. Rozvodové řetězy docela rachtají. Nějaká špatná cívka, auto občas hapruje na 7 válců. Přední sedačky silně opotřebené, prověšený komplet strop.
No, dnes jsem se do toho na celý den ponořil a trochu s tim pohnul směrem kupředu. Nechal jsem udělat nové trubky na nivo, opravil netěsný výfuk, jen 3 hodiny čistil celý interiér který byl SILNĚ až do černa zašpiněn. Vyměnil zámky kapoty včetně bovdenu aby šla kapota konečně otevřít. Objednal jsem nové těsnění na olejovou vanu + olej + filtry. Vyměnil cívky aby auto šlo plynule na 8 válců.
Celkově je to boj na hodně dlouhou trasu, naštěstí není kam spěchat auto může stát na dílně a postupně se dávat dohromady. Myslím že to auto má velký potencionál a zaslouží si ještě jezdit a dělat parádu. Více řeknou přiložené fotky. Jinak fotky interiéru jsou už po náročném vyčištění.
PS: Ano Oxiku, je to ta co jsi ji původně chtěl kupovat