Jsem nasranej! nejsem mechanik, autum nerozumim-mam je rad. Problem je to, ze uz nikomu neduveruji.
Co me potkalo-posere se mi chladic od serva - tece, dolejvam olej tak abych neposral pumpu.
Auto dovezu do servisu a po kontrole cena odhadnuta na 1500 pls prace. Tak sem si rek-udelam si radost,
koupim si nove krytky svetel-mam plastove na faceliftu a taky nove xenony. Krytka ma stat cca 1500-ze se bavime
o druhovyrobe je mi jasne. Hrc prc-oprava za nesmysl, prej 26 tisic a dali slevu na praci tak za 16. Cumim a nechapu.
Prominte mi je objednali v bmw, jedna krytka stala 4500!!! Jedna dle bmwfans stoji 120 EUR, coz je tedy cca 3300.
Ptam se Vas jak pako, jake marze si dodavatele v cr davaji? Je to vubec mozny ze v bmw to takhle napalej? nebo me napalil spis servis.
Navic-servo pumpa po oprave v prdeli, ze to uz prej bylo. Mam luka- stojí 12500 s dph v elitu, nabizej mi ho za 15. auto jsem odvezl, mam nejakou jinou variantu za 3000 dily a preskladat...
Kdyz jsem tam s tim autem dojel, tak to servocerpadlo nebylo posrany! po ceste uz melo malo kapaliny a vydavalo zvuk, ale fungovalo normalne.
Mam dojem, ze s tim nekdo od nich mozna jel, mam dojem, ze kdyz parkovali, tak mi odreli zadni dil podvozku (co kouka pod naraznikem) o sutr, mel sem ho do ted neporusenej. Mam dojem ze sem za uplnyho idiota.
Nejhorsi je, ze to mam pres znamyho, kterej je docela zvire a v tom servisu by to mel mit osefovany. Nedokazu vyslvetlit jak a proc, ale pochybuju, ze jeho by chteli vosirat a ja tam jel pres nej.
Sem uz paranoidni. Prosim o Vas nazor na ceny. A kam jezdit-autoservis pupik je prej dobrej...
Zaverem, nejsem hadr, nenecham si toho moc libit-ale auto je pro me totalne nepruhledna vec a nepoznam kdy o opravach kecaj a kdy ne.
P.S. ty plasty sem jim mel rovnou narvat do prdele a dat si tam ty svoje vomlaceny vod kaminku. Za 9tis! takova picarna
Jsem za idiota!
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
- 100RM
- Příspěvky: 691
- Registrován: čtv srp 21, 2008 7:16 am
- Bydliště: Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jsem za idiota!
Jednoznacne podla cen v Renocaru ta napalil servis
BMW 7 - The true definition of luxury. Yours.
e38 740iA poooomaly prerod (porod)
e38 740iA poooomaly prerod (porod)
-
- Příspěvky: 34
- Registrován: čtv úno 05, 2009 12:12 pm
Re: Jsem za idiota!
a kolik to stoji v renocaru?
diky
diky
- Kralik
- Příspěvky: 355
- Registrován: čtv srp 21, 2008 8:05 am
- Bydliště: Praha/Brusel
Re: Jsem za idiota!
Chapu te... Taky jsem se nechal parkrat natahnout na cene, kdyz jsem jeste nevedel co je ETK a ze si ceny muzu aspon orientacne skontrolovat sam . Ty skla bohuzel nevyresis. V kazdym BMW maj trosku jinou cenu a servis si prida taky. Taky mne parkrat nekteri servisaci neco udelali, neco ne a tvrdili taky neco neco jinyho... (i ti co jsou BMW "skoroautorizovani"...asi tusite), treba kdyz po vymene oleje v prevodovce chybelo 0,5 litru... Nebo ze mi chcipa studenej motor kvuli katum... byla to spatna membrana na sani. Postupne jsem skoncil u Ondry na mechanicke veci (viz.: http://www.7er.cz/forum/viewtopic.php?f=18&t=488), kluku z klubu kteri vzdy poradili (diky touto cestou vsem) a kdyz pred rokem fakt nikdo nevedel, proc to kurna blbne, tak jsem jel za Brezinou do Zbiroha (722 927 253,775916007), co umi dokonale elektriku vcertne dodelavani videi, prehazovani navi atd. A ten premejslel tak dlouho az to poresil (prave ta membrana + svicky a LPG).
BMW 740i/LPG e38 '96 DG46479 - BMW 840i e31 '96 CC61121
-
- Příspěvky: 42
- Registrován: úte úno 17, 2009 4:22 pm
- Bydliště: Čelákovice
Re: Jsem za idiota!
Také jsem sháněl kryty skel na e38 facelift a druhovýroba z Tchajwanu jde koupit jen v USA. Kamarád si je objenal a přišly mu křivé kryty, které byly nepoužitelné a tak je vrátil. V Evropě je možné sehnat jenom originální kryty Bosch. Sháněl jsem je v Německu a nikde nebyly pod 155 EUR, což je katalogová cena + DPH, keré je v Německu stejné jako u nás + nějaká marže. Cenu 4500,- Kč za jeden kryt mají všichni prodejci BMW v ČR. Neobjevil jsem žádného, který by byl levnější. Do servisu jezdím, jenom když musím a snažím se co nejvíce udělat sám. Když jsem tam ale byl, tak mně vždycky telefonovali, když bylo potřeba objednat něco, co bylo dražší než litr. Asi mají v tom tvém servisu problémy s komunikací.
BMW 750i, DD93694
BMW 760Li (7080 ccm, 383 kW, max. 302 km/h)
BMW 760Li (7080 ccm, 383 kW, max. 302 km/h)
-
- Příspěvky: 9
- Registrován: sob úno 21, 2009 12:06 pm
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jsem za idiota!
jj, to znam, taky me ted jeden borec natahl, potreboval jsem promerit auto (elektriku) a borec, ze pry 2,5tis + 500 za benzin za ten volnobeh a jak s tim jel nekam na diagnostiku Ale je to moje chyba - za 1) mel jsem se zeptat, kolik to bude cca stat, za 2) zacnu si psat stav kilometru po odevzdani do servisu a za 3) se zeptam, jestli vubec maji diagnostiku na bmw Ale i tak pak reknou, ze to bude stat cca 2tis..pak budou treba i volat, ze tam bylo jeste to, tamto, tak ze to bude nakonec 10tis..a clovek to stejne da, protoze je nasrany, ze nema auto, potrebuje jezdit a radeji vic makne v praci a mavne nad tim rukou..ale nasere to..
BMW 750iA E38, 12/97, G25758
-
- Příspěvky: 34
- Registrován: čtv úno 05, 2009 12:12 pm
Re: Jsem za idiota!
JJ, je to tak. Parkrat jsem v nejakym servisu uz chytnul, nebo neco vyreklamoval. Problem je ale ten, ze kdyz jim dokazes ze neco neopravili nebo opravili blbe, nevic te tedy i natahli, tak pri pripadne reklamaci clovek trne, jestli si to nahodou nevykompenzujou necim jinym z auta
A co me opravdu povazuju za drzost, dost casto kdekoliv vidim, jak pri popojizedeni po servisu ci preparkopvani auta, se k nemu mechanici i na tech par metrech chovaj hnusne. Diesel/nediesel, studenej/nestudenej-proste dostane nalozeno. Uz jsem mel parkrat opravu, že se auto pak projelo jestli je vše ok. Podle spotřeby necyla jejich jizda ok...
A co me opravdu povazuju za drzost, dost casto kdekoliv vidim, jak pri popojizedeni po servisu ci preparkopvani auta, se k nemu mechanici i na tech par metrech chovaj hnusne. Diesel/nediesel, studenej/nestudenej-proste dostane nalozeno. Uz jsem mel parkrat opravu, že se auto pak projelo jestli je vše ok. Podle spotřeby necyla jejich jizda ok...
-
- Příspěvky: 9
- Registrován: sob úno 21, 2009 12:06 pm
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jsem za idiota!
Taky mi nekdy pripada, kdyz to tam dovezu, ze ten motor vidi prvne: "A to je dvanactivalec, jo?" A v ocich jiskricky, kolik to tak muze jat, jaky to ma tah..Nechci to globalizovat, jsou fakt super technici, ted jsem chtel menit olej v prevodovce a volam do toho servisu do Prahy, ne a borec rika, ze by mi to moc nedoporucoval, ze mam najeto pres 300tis a ze pokud tam olej nebyl meneny, tak ze by to tak nechal, ze by si to nemuselo rozumnet..a protoze auto bylo servisovano jen v BMW, kde tvrdi, ze je tam ten olej dozivotni, tak mam nejsis ten, co je tam od zacatku. Nejlepsi by bylo, kdyby mel clovek velkou garaz, tak pro dve auta a mohl si tam hezky laborovat, rozdelat kazdy dil, podivat se, poresit pripadne nesrovnalosti na foru..jj, to by bylo
BMW 750iA E38, 12/97, G25758
- NORMANN
- Příspěvky: 3721
- Registrován: úte srp 26, 2008 8:03 pm
- Bydliště: Blottendorf, Schönbach, Nickelsdorf (Erz.) (Erz.)
Re: Jsem za idiota!
někdy na foru kolují legendy a mýty. když budeš mít na to obrovskou halu, tak ti to bude prd platný, můžeš být automechanik na škodovky a oply taky ti to bude do JISTÝ míry prd platný, ty potřebuješ vědět, že to a to tam a tam nepasuje, i když je to na pohled stejný, to a to se dá nahradit tím a tím, od tohoto a tohoto roku se dávalo to a to, pak potřebuješ znát různý procedury a postupy při výměnách dílů, tohle všechno pochytíš, pokud aspon nějakou dobu děláš v autodílně u dobrýho mechanika, na netu si zjistíš plno různých postupů, ale ten mechanik jede na školení k např. ate, bosh, atd atd. a tam je naučí různé fígle, ukáží jim tam různé přípravky, které ty mít v dvojgaráži nebudeš, jsou to všechno takové detaily, které potom tu odvedenou práci dělají kvalitní prací. tyhle všechny vědomosti a praxe dělají z toho mechanika dobrýho mechanika a ten mechanik si to pak nechá zaplatit.mluvím jen o dobrých mechanicích, lemplové, lajdáci a různý vychcani se najdou v každým oboru, je smůla, pokud na takový narazíš. a doživotní nápln oleje v automatický převodovce, je zrovna jeden z mýtusů. už toho tu bylo napsanýho o výměně oleje v automatu tolik, že kdybys to měl opisovat, tak nad tím strávíš půl života. hodně toho je i na BMWklub.cz/sk.... tam se dá i poznat, kdo kecá a kdo má pravdu.Hrnek píše:Taky mi nekdy pripada, kdyz to tam dovezu, ze ten motor vidi prvne: "A to je dvanactivalec, jo?" A v ocich jiskricky, kolik to tak muze jat, jaky to ma tah..Nechci to globalizovat, jsou fakt super technici, ted jsem chtel menit olej v prevodovce a volam do toho servisu do Prahy, ne a borec rika, ze by mi to moc nedoporucoval, ze mam najeto pres 300tis a ze pokud tam olej nebyl meneny, tak ze by to tak nechal, ze by si to nemuselo rozumnet..a protoze auto bylo servisovano jen v BMW, kde tvrdi, ze je tam ten olej dozivotni, tak mam nejsis ten, co je tam od zacatku. Nejlepsi by bylo, kdyby mel clovek velkou garaz, tak pro dve auta a mohl si tam hezky laborovat, rozdelat kazdy dil, podivat se, poresit pripadne nesrovnalosti na foru..jj, to by bylo
Freude am Fahren mit E38 725tdsA / E39 525tdsA Touring, E39 530dA Touring 142kw
Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
-
- Příspěvky: 9
- Registrován: sob úno 21, 2009 12:06 pm
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jsem za idiota!
Jj, to je fakt Tak bych si do té garáže pozval perfektního mechanika a byl bych mu aspoň k ruce Naštěstí jsem na autě měnil věci jako nárazník, mlhovka, modul radia, apod, kde se dalo vše lehce zacvaknout..každopádně i ztohle mi dělal mechanik O:-)NORMANN píše: někdy na foru kolují legendy a mýty. když budeš mít na to obrovskou halu, tak ti to bude prd platný, můžeš být automechanik na škodovky a oply taky ti to bude do JISTÝ míry prd platný, ty potřebuješ vědět, že to a to tam a tam nepasuje, i když je to na pohled stejný, to a to se dá nahradit tím a tím, od tohoto a tohoto roku se dávalo to a to, pak potřebuješ znát různý procedury a postupy při výměnách dílů, tohle všechno pochytíš, pokud aspon nějakou dobu děláš v autodílně u dobrýho mechanika, na netu si zjistíš plno různých postupů, ale ten mechanik jede na školení k např. ate, bosh, atd atd. a tam je naučí různé fígle, ukáží jim tam různé přípravky, které ty mít v dvojgaráži nebudeš, jsou to všechno takové detaily, které potom tu odvedenou práci dělají kvalitní prací. tyhle všechny vědomosti a praxe dělají z toho mechanika dobrýho mechanika a ten mechanik si to pak nechá zaplatit.mluvím jen o dobrých mechanicích, lemplové, lajdáci a různý vychcani se najdou v každým oboru, je smůla, pokud na takový narazíš. a doživotní nápln oleje v automatický převodovce, je zrovna jeden z mýtusů. už toho tu bylo napsanýho o výměně oleje v automatu tolik, že kdybys to měl opisovat, tak nad tím strávíš půl života. hodně toho je i na BMWklub.cz/sk.... tam se dá i poznat, kdo kecá a kdo má pravdu.
BMW 750iA E38, 12/97, G25758