Jsem za idiota!

Elegantní rv. 1994 - 2001
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Odpovědět
FrANTOMAS
Příspěvky: 34
Registrován: čtv úno 05, 2009 12:12 pm

Jsem za idiota!

Příspěvek od FrANTOMAS »

Jsem nasranej! nejsem mechanik, autum nerozumim-mam je rad. Problem je to, ze uz nikomu neduveruji.
Co me potkalo-posere se mi chladic od serva - tece, dolejvam olej tak abych neposral pumpu.
Auto dovezu do servisu a po kontrole cena odhadnuta na 1500 pls prace. Tak sem si rek-udelam si radost,
koupim si nove krytky svetel-mam plastove na faceliftu a taky nove xenony. Krytka ma stat cca 1500-ze se bavime
o druhovyrobe je mi jasne. Hrc prc-oprava za nesmysl, prej 26 tisic a dali slevu na praci tak za 16. Cumim a nechapu.
Prominte mi je objednali v bmw, jedna krytka stala 4500!!! Jedna dle bmwfans stoji 120 EUR, coz je tedy cca 3300.

Ptam se Vas jak pako, jake marze si dodavatele v cr davaji? Je to vubec mozny ze v bmw to takhle napalej? nebo me napalil spis servis.

Navic-servo pumpa po oprave v prdeli, ze to uz prej bylo. Mam luka- stojí 12500 s dph v elitu, nabizej mi ho za 15. auto jsem odvezl, mam nejakou jinou variantu za 3000 dily a preskladat...
Kdyz jsem tam s tim autem dojel, tak to servocerpadlo nebylo posrany! po ceste uz melo malo kapaliny a vydavalo zvuk, ale fungovalo normalne.
Mam dojem, ze s tim nekdo od nich mozna jel, mam dojem, ze kdyz parkovali, tak mi odreli zadni dil podvozku (co kouka pod naraznikem) o sutr, mel sem ho do ted neporusenej. Mam dojem ze sem za uplnyho idiota.
Nejhorsi je, ze to mam pres znamyho, kterej je docela zvire a v tom servisu by to mel mit osefovany. Nedokazu vyslvetlit jak a proc, ale pochybuju, ze jeho by chteli vosirat a ja tam jel pres nej.

Sem uz paranoidni. Prosim o Vas nazor na ceny. A kam jezdit-autoservis pupik je prej dobrej...