Stránka 13 z 36

Re: JaraXův E66 long 745Li

Napsal: ned úno 21, 2016 10:46 am
od herman17
Tak jak uz se Jarax zminil, vcera jsem mel tu cest vyzkouset novou sedmu a hned v zapeti porovnat s e66 :)
Klady:
Jsem rad, ze jsme jeli vecer, protoze ty laserovy svetla jsou perfektní. Muzes svitit neustale dalkovyma a kdyz jede doprotivky auto, vytvori mu to tunel tmy. Za celou cestu na nas nikdo neblikal, takze to asi funguje :)
Dalsi nocni vychytavka je nocni videni. To me nadchlo z cele vybavy nejvic. Ukazuje to teplotu predmetu/osob/zvirat a dosah je neuveritelnej. Pro predstavu: o lidech sedicich na zastavce jsme vedeli pul kilometru dopredu. Bez teto vychytavky bych si jich vsiml az bych jel kolem nich :D. Na zvěř to funguje stejne dobre. Ani jsem netusil, kolik se ji pohybuje kolem cest :)
Je to spis takovy sledovaci zarizeni, protoze poznáte, kdo doma topí a jestli to zaparkovane auto vubec dnes jelo. Tohle ale ridic nemuze stihat sledovat a je to spis zabava pro spolujezdce :D (ja sem se teda bavil). Ridic se na to divat nemusi, protoze jak mile by slo zvire blizko jeho drahy, svetla na nej zacnou blikat tenkym paprskem a upozorní vas. Od ted proste zadny srazeny zvire, nebo clovek.
Dalsi perfektni vec je nataceni zadni napravy. Nejen, ze se s tim otocite na "pěti koruně" a dobre se s tim parkuje, ale hlavne to zlepsuje prujezd zatáčkou. Krasne to auto drzi a doslova "vykrajuje" zatacky. Komfort az na aerodynamický hluk od zrcatek (to by vyresily dvojite skla) a trepajici se naftak je super. Pres kanal jsme nejeli, takze nemuzu porovnat :D
Jeste se mi libil asistent vyboceni. Kdyz by jste nadavali pozor a auto zacalo prejizdet do protismeru, samo vas to automaticky vrati do vaseho pruhu. Vlastne za vas ridi auto :D na dalnici by to melo dokonce fungovat jako "autopilot"

Jeste doplnim vyhrev loketky a vyhrev tapce.. to je paradni :)

Zápory:
Naftovej motor :D .... neee opravdu je to hruza, nemam rad prubeh vykonu naftovejch motorů a sedel by tam nejakej benzinovej 8mi valec. Ten.bohuzel neexistuje. Benzinak bude urcite lepsi, ale v tom jsem nejel, takze nemůžu porovnat.
Jak uz bylo receno, sedacky jsou fakt uzke. 100 kilo teda nemam, a i tak mi to vadilo. Tvrde zas tak nejsou, spis mi prisly takovy nadychany. Ale tady srovnavam s e38 a VW Touareg, na ktery jsme zvyklej. Rekl bych, ze ten tvrdej dojem dela ten uzkej podsedak, protoze sedite prdeli na tech krajich :D Operka hlavy je horsi nez u e65, protoze se neda obejmout jen krk, ale cela hlava. A to uz neni tak prijemne.
Ovladani sedacek je zajimave tim, ze se staci dotknout nektereho z tlacitek a na displeji vam vyskoci animace, co to tlacitko dela :D
Ovladani vyhrevu a chlazeni atd... je dotikove. To si myslim ze fakt neni dobre. Je strasne jednoduchy se prekliknout a ridice to bude za jizdy pekne srat.
Podsviceni a jeho zmena barvy je perfektni, ale mne vadilo jak se na prednim skle odráží ten podsvicenej prouzek na palubce. Sice to jde ztlumit, ale porad to tam bude :/
Na druhou stranu....od te doby, co mam kozenou palubku, tak na skle vidim šev a taky jsem si zvykl :D
Kufr mi prisel, ze je sice vysokej, ale uz neni tak dlouhej a sirokej jako u e38.

Na závěr:
Je to optavdu famózní auto a design se mi fakt libi... ta predni maska s tema laserovyma svetlama je uzasna :) venkovni podsviceni taky parada :) To auto je nabyté technologiemi a vse jsme ani nevyzkouseli. Na druhou stranu se bojim, ze cim vic veci tam je, tim vetsi sance, ze se neco pokazi. (To ukaze az cas). Auto je hodne zamerene na bezpecnost a např. Pri prudkem brzdeni to stahne pás a narovná sedacku (připraví na náraz).
Je to vse o nastaveni a ten kdo si to auto koupi, bude tomu muset par hodin věnovat, protoze toho jde nastavit opravdu hodne.

Po predvadeci jizde jsem jeli projet Jaraxovu e66. Komfort podvozku podobnej, motor lepsi, sedacky pohodlnejsi, hudba famózní :D a prostor nepusobi tak stisnene, takze musim uznat, ze jarax nekecal ;)

E65 ma taky rychleji vyhratou sedacku. Toho jsem si vsiml hned :) ted otazka jestli to neni tou jemnejsi kuzi.

Urcite jsem na neco zapomnel, protoze je tam toho strasne moc :D

Dekuji za svezení a myslim, ze bych to auto klidne doporucil :) skoda ze je spousta lidi kolem me spis na ty SUV, takze pokud se ponese ve stejne duchu i X5... tak bude trhat prodejni rekordy :lol:

Re: JaraXův E66 long 745Li

Napsal: ned úno 21, 2016 10:50 am
od Snejk
Ja beru Tomasovo hodnoceni spis z pozice ze prechazi rovnou z e38, to proste zmena je a to obrovska, ty auta jsou si podobna takze jemu ta ergonomie a rozlozeni interieru nevadi, protoze je na ni zvykly. To bych si taky pral byt nezatizen e65 a ted bych se taky radoval z nove g11, ale proste to nejde. Dynamic drive je pry taky nanic a uplna zbytecnost.. Prejit z e38 asi bych smyslel stejne... Prroto se my dva v tomhle nikdy neshodnem a kazdy si jde svou cestou.

Re: JaraXův E66 long 745Li

Napsal: ned úno 21, 2016 11:00 am
od zzeli
Herman: Super postrehy. Kolik km jsi s tim jel? At uz ridic nebo spolujezdec.

Re: JaraXův E66 long 745Li

Napsal: ned úno 21, 2016 11:04 am
od Huff
Taky děkuji Hermanovi za článek, z kterého se něco dozvím a nezní jako recenze na hovězí maso z domova důchodců.

Re: JaraXův E66 long 745Li

Napsal: ned úno 21, 2016 11:08 am
od scorpion
Konečně je tady co číst... :-D Já musím souhlasit s jednou věcí, která zde byla napsána... Značku BMW jsem začal řadou 7... První byla e32... Byl jsem z ní vyplesklej, a kdo by nebyl, když jsem přesedlal ze sierry (ale sierra je pro mě dodnes super auto). Ještě jsem měl hodně zkušeností se scorpiem, které bylo vlajkovou lodí Fordu... Nic méně když jsem po pár letech koupil E38 snejka vládní speciál tak když s tím prvně přijel abych to viděl, projel apod... Tak mi vyloženě spadla brada... Z venku? Nádherné auto... A uvnitř? No to byla fantazie oproti e32... neuvěřitelný ten pokrok... Samozřejmě že nemít to 16:9, třetí klimu apod tak to asi takové wow neudělá, ale prostě sestava v jaké je ta má e38 wow udělala... A když jsem po několika letech měl možnost dlouze jezdit s e66 facelift tak mi opět spadla huba... Technologie, pohodlí, zpracování... Samozřejmě opět mluvím o autě co má výbavu jako je stropní klima, lednice, větrání, masáže, BT, dvojitá okna apod... L7, DD apod asi nemá smysl zminovat, to beru jako samozřejmost u takového auta... Je to prostě opět velký skok od e38... Jenže ted už to dle mě bude čím dál náročnější... Tehdy byla doba kdy byli průkopnické technologie, které ohromili... Viz mobilní telefony... Tenkrát tam byl ohromný viditelný vývoj... Teď už několik let žádný ohromující vývoj u telefonu nevidím... pouze aplikacemi... a podobně to je dnes u aut... Ovládání gesty v G11 je famozní... nebo kamery ze všech stran a parkování díky nim... Co je opravdu průkopnické jsou ty laserové světla! Ale le zbytek je jak ty aplikace v telefonu... Pokud to má ohromit musí to být viditelné a na hračičkovou formou... Dnes už je jiný vývoj než tenkrát... Jelikož dnes je už mnoho prostě vymyšleno a být tím vlkem a ne ovcí je strašně náročný úkol a stojí to strašné peníze... A co především... Dnešní doba je nesmyslně tlačena na cestu, která nemá žádný význam... at už to jsou emise, nebo to aby se auta stále točila, to aby se srala... za vším jsou ted jen zisky a ekonomičnost výroby... Nikoliv to "koukejte co kvalitního jsem dokázali vyrobit." Jinak v G11 jsem už také seděl takže trochu obrázek mám... To že se inženýři snaží... O tom není pochyb... Ale furt tam je někdo nahoře, který tomu inženýrovi řekne "to co jsi vymyslel je famozní a dokonalé, ale dát to tam nemůžeme musíme to udělat levněji... ořež to a to a to... Pak to bude dobré..." Ten kdo někdy něco takhle někde dělal ví o čem mluvím... Dnešní technologie jsou šíleně drahé a rozpočty na to malé... Říkám to vše objektivně a nikoliv na porovnání všech těch aut...

Re: JaraXův E66 long 745Li

Napsal: ned úno 21, 2016 11:25 am
od zzeli
Kdyz to Scorpion nacal, tak si taky pridam. Kdo nekdy delal ve firme, ktera ma x tisic zamestnancu a je na trhu uz roky v tak drsnem konkurencnim prostedi, tak musi chapat, ze ta firma to nedela pro dobro svych zakazniku, ale pro sve zisky. Je to prirozeny vyvoj techto molochu a neudelas nic.

Re: JaraXův E66 long 745Li

Napsal: ned úno 21, 2016 11:47 am
od Spooner
Super srovnání, Hermane ;).
Myslím, že by nebylo od věci tyto příspěvky hodit do samostatného tématu v 7er. Třeba "První dojmy z G11" nebo něco podobného. Tady u Jaraxe takové informace nebude za chvíli nikdo hledat a byla by škoda, aby tyhle recenze a srovnání upadly v zapomnění :)

Re: JaraXův E66 long 745Li

Napsal: ned úno 21, 2016 11:57 am
od JaraX
taky souhlasím aby to někdo vyjmul odtud a dal do samotnyho, od té fotky co jsem dal s tou G11 a 2x E65

Re: JaraXův E66 long 745Li

Napsal: ned úno 21, 2016 12:13 pm
od herman17
I kdyz se titmto smerem uz par let svet ubírá, porad je na te G11 videt luxus a pouzite materialy jsou stale OK :)
Jinak ano, nic prevratnyho uz vymyslet nejde, proto necekejte obrovske skoky dokud se to nebude vznaset, nebo to nebude pohanet jinej agregat :lol:
Pro firmy, podnikatele a lidi co na to proste maji a kazdy 3 roky budou kupovat novy, tak to auto doporucuji :) ostatne taky pro ne je to auto urcene... Amen ;)

Re: JaraXův E66 long 745Li

Napsal: ned úno 21, 2016 1:09 pm
od caknakis
Snejk píše:Ja beru Tomasovo hodnoceni spis z pozice ze prechazi rovnou z e38, to proste zmena je a to obrovska, ty auta jsou si podobna takze jemu ta ergonomie a rozlozeni interieru nevadi, protoze je na ni zvykly. To bych si taky pral byt nezatizen e65 a ted bych se taky radoval z nove g11, ale proste to nejde. Dynamic drive je pry taky nanic a uplna zbytecnost.. Prejit z e38 asi bych smyslel stejne... Prroto se my dva v tomhle nikdy neshodnem a kazdy si jde svou cestou.
Neříkám, že je zbytečnost. Žádná výbava není zbytečná a pro někoho, kdo jezdí opravdu dynamicky a posílá sedmu na limit to určitě smysl má. Nicméně pro mě s mým stylem řízení je to naprosto neplatná věc.