Re: JaraXův E66 long 745Li
Napsal: ned úno 21, 2016 10:46 am
Tak jak uz se Jarax zminil, vcera jsem mel tu cest vyzkouset novou sedmu a hned v zapeti porovnat s e66
Klady:
Jsem rad, ze jsme jeli vecer, protoze ty laserovy svetla jsou perfektní. Muzes svitit neustale dalkovyma a kdyz jede doprotivky auto, vytvori mu to tunel tmy. Za celou cestu na nas nikdo neblikal, takze to asi funguje
Dalsi nocni vychytavka je nocni videni. To me nadchlo z cele vybavy nejvic. Ukazuje to teplotu predmetu/osob/zvirat a dosah je neuveritelnej. Pro predstavu: o lidech sedicich na zastavce jsme vedeli pul kilometru dopredu. Bez teto vychytavky bych si jich vsiml az bych jel kolem nich . Na zvěř to funguje stejne dobre. Ani jsem netusil, kolik se ji pohybuje kolem cest
Je to spis takovy sledovaci zarizeni, protoze poznáte, kdo doma topí a jestli to zaparkovane auto vubec dnes jelo. Tohle ale ridic nemuze stihat sledovat a je to spis zabava pro spolujezdce (ja sem se teda bavil). Ridic se na to divat nemusi, protoze jak mile by slo zvire blizko jeho drahy, svetla na nej zacnou blikat tenkym paprskem a upozorní vas. Od ted proste zadny srazeny zvire, nebo clovek.
Dalsi perfektni vec je nataceni zadni napravy. Nejen, ze se s tim otocite na "pěti koruně" a dobre se s tim parkuje, ale hlavne to zlepsuje prujezd zatáčkou. Krasne to auto drzi a doslova "vykrajuje" zatacky. Komfort az na aerodynamický hluk od zrcatek (to by vyresily dvojite skla) a trepajici se naftak je super. Pres kanal jsme nejeli, takze nemuzu porovnat
Jeste se mi libil asistent vyboceni. Kdyz by jste nadavali pozor a auto zacalo prejizdet do protismeru, samo vas to automaticky vrati do vaseho pruhu. Vlastne za vas ridi auto na dalnici by to melo dokonce fungovat jako "autopilot"
Jeste doplnim vyhrev loketky a vyhrev tapce.. to je paradni
Zápory:
Naftovej motor .... neee opravdu je to hruza, nemam rad prubeh vykonu naftovejch motorů a sedel by tam nejakej benzinovej 8mi valec. Ten.bohuzel neexistuje. Benzinak bude urcite lepsi, ale v tom jsem nejel, takze nemůžu porovnat.
Jak uz bylo receno, sedacky jsou fakt uzke. 100 kilo teda nemam, a i tak mi to vadilo. Tvrde zas tak nejsou, spis mi prisly takovy nadychany. Ale tady srovnavam s e38 a VW Touareg, na ktery jsme zvyklej. Rekl bych, ze ten tvrdej dojem dela ten uzkej podsedak, protoze sedite prdeli na tech krajich Operka hlavy je horsi nez u e65, protoze se neda obejmout jen krk, ale cela hlava. A to uz neni tak prijemne.
Ovladani sedacek je zajimave tim, ze se staci dotknout nektereho z tlacitek a na displeji vam vyskoci animace, co to tlacitko dela
Ovladani vyhrevu a chlazeni atd... je dotikove. To si myslim ze fakt neni dobre. Je strasne jednoduchy se prekliknout a ridice to bude za jizdy pekne srat.
Podsviceni a jeho zmena barvy je perfektni, ale mne vadilo jak se na prednim skle odráží ten podsvicenej prouzek na palubce. Sice to jde ztlumit, ale porad to tam bude :/
Na druhou stranu....od te doby, co mam kozenou palubku, tak na skle vidim šev a taky jsem si zvykl
Kufr mi prisel, ze je sice vysokej, ale uz neni tak dlouhej a sirokej jako u e38.
Na závěr:
Je to optavdu famózní auto a design se mi fakt libi... ta predni maska s tema laserovyma svetlama je uzasna venkovni podsviceni taky parada To auto je nabyté technologiemi a vse jsme ani nevyzkouseli. Na druhou stranu se bojim, ze cim vic veci tam je, tim vetsi sance, ze se neco pokazi. (To ukaze az cas). Auto je hodne zamerene na bezpecnost a např. Pri prudkem brzdeni to stahne pás a narovná sedacku (připraví na náraz).
Je to vse o nastaveni a ten kdo si to auto koupi, bude tomu muset par hodin věnovat, protoze toho jde nastavit opravdu hodne.
Po predvadeci jizde jsem jeli projet Jaraxovu e66. Komfort podvozku podobnej, motor lepsi, sedacky pohodlnejsi, hudba famózní a prostor nepusobi tak stisnene, takze musim uznat, ze jarax nekecal
E65 ma taky rychleji vyhratou sedacku. Toho jsem si vsiml hned ted otazka jestli to neni tou jemnejsi kuzi.
Urcite jsem na neco zapomnel, protoze je tam toho strasne moc
Dekuji za svezení a myslim, ze bych to auto klidne doporucil skoda ze je spousta lidi kolem me spis na ty SUV, takze pokud se ponese ve stejne duchu i X5... tak bude trhat prodejni rekordy
Klady:
Jsem rad, ze jsme jeli vecer, protoze ty laserovy svetla jsou perfektní. Muzes svitit neustale dalkovyma a kdyz jede doprotivky auto, vytvori mu to tunel tmy. Za celou cestu na nas nikdo neblikal, takze to asi funguje
Dalsi nocni vychytavka je nocni videni. To me nadchlo z cele vybavy nejvic. Ukazuje to teplotu predmetu/osob/zvirat a dosah je neuveritelnej. Pro predstavu: o lidech sedicich na zastavce jsme vedeli pul kilometru dopredu. Bez teto vychytavky bych si jich vsiml az bych jel kolem nich . Na zvěř to funguje stejne dobre. Ani jsem netusil, kolik se ji pohybuje kolem cest
Je to spis takovy sledovaci zarizeni, protoze poznáte, kdo doma topí a jestli to zaparkovane auto vubec dnes jelo. Tohle ale ridic nemuze stihat sledovat a je to spis zabava pro spolujezdce (ja sem se teda bavil). Ridic se na to divat nemusi, protoze jak mile by slo zvire blizko jeho drahy, svetla na nej zacnou blikat tenkym paprskem a upozorní vas. Od ted proste zadny srazeny zvire, nebo clovek.
Dalsi perfektni vec je nataceni zadni napravy. Nejen, ze se s tim otocite na "pěti koruně" a dobre se s tim parkuje, ale hlavne to zlepsuje prujezd zatáčkou. Krasne to auto drzi a doslova "vykrajuje" zatacky. Komfort az na aerodynamický hluk od zrcatek (to by vyresily dvojite skla) a trepajici se naftak je super. Pres kanal jsme nejeli, takze nemuzu porovnat
Jeste se mi libil asistent vyboceni. Kdyz by jste nadavali pozor a auto zacalo prejizdet do protismeru, samo vas to automaticky vrati do vaseho pruhu. Vlastne za vas ridi auto na dalnici by to melo dokonce fungovat jako "autopilot"
Jeste doplnim vyhrev loketky a vyhrev tapce.. to je paradni
Zápory:
Naftovej motor .... neee opravdu je to hruza, nemam rad prubeh vykonu naftovejch motorů a sedel by tam nejakej benzinovej 8mi valec. Ten.bohuzel neexistuje. Benzinak bude urcite lepsi, ale v tom jsem nejel, takze nemůžu porovnat.
Jak uz bylo receno, sedacky jsou fakt uzke. 100 kilo teda nemam, a i tak mi to vadilo. Tvrde zas tak nejsou, spis mi prisly takovy nadychany. Ale tady srovnavam s e38 a VW Touareg, na ktery jsme zvyklej. Rekl bych, ze ten tvrdej dojem dela ten uzkej podsedak, protoze sedite prdeli na tech krajich Operka hlavy je horsi nez u e65, protoze se neda obejmout jen krk, ale cela hlava. A to uz neni tak prijemne.
Ovladani sedacek je zajimave tim, ze se staci dotknout nektereho z tlacitek a na displeji vam vyskoci animace, co to tlacitko dela
Ovladani vyhrevu a chlazeni atd... je dotikove. To si myslim ze fakt neni dobre. Je strasne jednoduchy se prekliknout a ridice to bude za jizdy pekne srat.
Podsviceni a jeho zmena barvy je perfektni, ale mne vadilo jak se na prednim skle odráží ten podsvicenej prouzek na palubce. Sice to jde ztlumit, ale porad to tam bude :/
Na druhou stranu....od te doby, co mam kozenou palubku, tak na skle vidim šev a taky jsem si zvykl
Kufr mi prisel, ze je sice vysokej, ale uz neni tak dlouhej a sirokej jako u e38.
Na závěr:
Je to optavdu famózní auto a design se mi fakt libi... ta predni maska s tema laserovyma svetlama je uzasna venkovni podsviceni taky parada To auto je nabyté technologiemi a vse jsme ani nevyzkouseli. Na druhou stranu se bojim, ze cim vic veci tam je, tim vetsi sance, ze se neco pokazi. (To ukaze az cas). Auto je hodne zamerene na bezpecnost a např. Pri prudkem brzdeni to stahne pás a narovná sedacku (připraví na náraz).
Je to vse o nastaveni a ten kdo si to auto koupi, bude tomu muset par hodin věnovat, protoze toho jde nastavit opravdu hodne.
Po predvadeci jizde jsem jeli projet Jaraxovu e66. Komfort podvozku podobnej, motor lepsi, sedacky pohodlnejsi, hudba famózní a prostor nepusobi tak stisnene, takze musim uznat, ze jarax nekecal
E65 ma taky rychleji vyhratou sedacku. Toho jsem si vsiml hned ted otazka jestli to neni tou jemnejsi kuzi.
Urcite jsem na neco zapomnel, protoze je tam toho strasne moc
Dekuji za svezení a myslim, ze bych to auto klidne doporucil skoda ze je spousta lidi kolem me spis na ty SUV, takze pokud se ponese ve stejne duchu i X5... tak bude trhat prodejni rekordy