Stránka 42 z 59

Re: Filozof - E38 728ia Schwarz II

Napsal: ned lis 11, 2018 7:03 pm
od Paulie001
I idyz ti to trva, doladis si to dle toho, jak to ma byt. Zkus si predstavit, jak by to asi lakyrnik seskladal. Ze ti nekde nesedi stara guma by urcite neresil az tak do detailu... Je to vzdy neco za neco, ale nakonec budes rad, ze sis to udelal sam

Re: Filozof - E38 728ia Schwarz II

Napsal: ned lis 11, 2018 8:54 pm
od P3RF3KT
Az to budes delat po 285 bude to prace na 20minut :) ale je fakt ze na sve e38 sem se s tim taky sral a strojil je asi hodinu a pul. Jinak na tesnici gumu kolem dveři chemopren. Rozhodne a jednoduse nejlepsi a nejrychlejsi. Dvere nepovoluj na tech pantech na tech 13kach nebot je cele rozjebes a rozštelujes. Dveře se vzdy sundavaji i s pantem a zase se s pantem nasadi zpatky. 10000 e38 ma dvere nastelovane stejne a je to prace na 2 minuty, dva desitky sroubky a zadne stelovani a centrovani.
Jinak dvere si nahod na auto a uplne krasne a v klidu kolem nich behej a nastrojuj je, je to hrozne easy.

Re: Filozof - E38 728ia Schwarz II

Napsal: pon lis 12, 2018 11:39 am
od Filozof
existuje historie ? Psal jsem tu asi 4 odstavce textu a odhlásilo se mi to. Docela mě to štve a hodně když se vám odhlásí účet na 7er a vše zmizne. :x
A takovou práci mi to dalo. :roll:

Re: Filozof - E38 728ia Schwarz II

Napsal: pon lis 12, 2018 1:54 pm
od Filozof
Filozof píše: pon lis 12, 2018 11:39 am existuje historie ? Psal jsem tu asi 4 odstavce textu a odhlásilo se mi to. Docela mě to štve a hodně když se vám odhlásí účet na 7er a vše zmizne. :x
A takovou práci mi to dalo. :roll:
Tak v krátkosti. Koupil jsem lepidlo Chemopren Extrem který je prý ideální na toto lepení a vypadá že drží velice dobře. Je od -50 do plus 120celsia a vodě odolné.
Jinak si myslím že za hodinu a pul to dáš jen když jsou dveře na autě a máš všechno nářadí nachystané atd. Jen to lítání a chystání kolem toho je pul hodina pryč ... Pak lepení dvě hodinky pryč. Bastlení pro toho kdo to zná a už má dveře na autě je opravdu rychlovka jistě do hodinky max dvou pokud vše jde bez záseku a problémů a hlavně jak Perfekt to má stokrát za sebou tak už se divá na vše jinak a jede i po tmě.
Ale impregnace všech lišt a těsnění atd zabere taky nějakej čas. Promazání a čištění zámku taky něco. Voskování dveří taky zabere čas ...atd.

Doma si to člověk udělá poctivě co by nikdo nikdy neudělal jak píše Paulie001. Je to prostě práce pro chocholouška.

Tento týden mě čeká lepení těsnění v pokoji na chalupě řidičových dveří a nějaké lišty a těsnění pak už jen ve vhodný den vyměnit blatník i dveře zároveň.

U toho blatníku se obávám že musím nadzvedávat kapotu a z toho mám trochu strach aby se někde něco nehnulo apod. Mám plán že to podložím něčím měkkým aby to drželo 10cm nad blatníkem jak povolím šrouby. Je na to nějakej grif až povolím ty dva šrouby co drží kapotu na jedné straně ?

Jinak začlo mě hodně hučet servo ale dělá to po ránu hlavně a při otočení doprava. Pomůže nový olej a odvzdušnění nebo bude nějakej problém se servem ? Olej je po risku max co jsem se díval a dělá to hlavně po dolití asi 1deci jiného oleje červeného co je do serva BMW e38. Pokud se nějak neliší.

Re: Filozof - E38 728ia Schwarz II

Napsal: stř lis 21, 2018 7:12 pm
od zzeli
Blatnik je pohoda. Samo, ze musi naraznik dolu, ale to nic neni. Par vrutu v podbehu a v plastech dole. Pak dva velky torxy vepredu zezdola a vysunes ho. Pozor na PDC, jestli mas a na ostriky. Z kapoty si sundej vzduchovy vzpery, aby ti kapota nevystrelila do okna, pak povol srouby a stejne davej pozor, at si ruzkem neklepnes do okna. Staci odsroubovat jedna strana, ale mozna lepsi sundat tu kapotu celou, bude se ti to lip delat a bude to bezpecnejsi. Stejne ji budes muset sestelovat, az to budes davat zpatky, ale neni to nic hroznyho.
Sroub co nejde povolit odvrtej a kup si novy v BMW. Nebo si od nekoho sezen nejakej nevomletej. Bacha na ten sroub uplne zespoda, at si ho nestrhnes, tam to bejva vyhnily. Jo musis tam taky povolit nejaky plastovy kryty zespoda, ale to uvidis.
Jestlis zvladnul dvere, tak blatnik bude hracka ;)

A kdyz pises romany, tak nez zmacknes odeslat, tak si to zkopiruj do textaku nekam :) Taky se mi to uz stalo :twisted:

Re: Filozof - E38 728ia Schwarz II

Napsal: čtv lis 22, 2018 9:58 am
od Filozof
Díky za info. Já jsem už zvládl zadní dveře a přední blatník. Tedy 2hodiny jsem bojoval se dvěma šrouby...prostříkávání spešl WD a oklepávání ze stran atd. Nakonec povolili oba dva. u Kapoty jsem měl velký strach dal jsem si kolem molitan a deku kdyby ten rožek tuknul nakonec jsem pod kapotu dal stoličku a židli kdyby chtěla jít dolů ...nějak se podařilo povolit i poslední šroub co ji držel a nadzvednout o pár cm kde byla podložená stoličkou.
Předtím jsem demontoval vzpěru. Pak jsem sundal komplet blatník a očistil místa pod blatníkem ...navoskovaný z obou stran jsem jej našrouboval jak by měl být. Kapotu jsem pak zase vrátil zpátky a dorovnal jen se mi zdá že má 1cm díru po zavření kapoty mezi kapotou a blatníkem. Více blatník nešel zatlačit na auto. Byl přesně v pozici kde by měl být. Kapotu jsem srovnal aby spára mezi kapotou a blatníkem byla souměrná.
Poštelování kapoty budu muset nechat na později jak vše dodělám.

Začal jsem připravovat dveře řidiče jako poslední věc ale začlo sněžit venku tak jsem akci odvolal na tento víkend kdy má být kolem 5celsica a polojasno což zní dobře.

Další krok mě čekají lišty s opravou místa na zadním blatníku kde byla malá lištička cca 10cm tu musím taky někde sehnat ještě.
Pak se dám na druhou stranu dveří a opravím všechny lišty ...zjistil jsem že díky mezeře mezi dveřma a lištou se tam dostává voda a pak to začne reznout dole ve dveřích. Ty mám u nových preventivně navoskované.

U mě je jedinný problém že se snažím vše dělat pečlivě a díky tomu ztrácím moc času u všeho co chci mít krásně a dokonale ze svého pohledu.
A to je problém. jinej by to dělal 2hodiny a já se stím drbu celej den. Každou gumu a lištu jsem čistil umýval ... impregnoval ... atd. Každou blbost na dveřích si přeměřuji kde co má být aby vše sedělo a já to nemusel 3x nasazovat atd... ideálně kdyby na vše byl postupový manuál.
Ten kdo se tím živí nebo to dělá často vše už ví co a jak. Já na to přicházím na vše postupně když to dělám poprvé v životě... :)

Re: Filozof - E38 728ia Schwarz II

Napsal: čtv pro 27, 2018 9:09 pm
od fredy
Co jsi šňupal v Habermannově mlýně :lol: :lol: chutnalo .....

Re: Filozof - E38 728ia Schwarz II

Napsal: pon pro 31, 2018 2:55 pm
od Filozof
Moje milá polovička chtěla někde oslavit narozeniny tak jsme to tam zkusili a jídlo v pohodě. :-)
Jel jsi kolem a poznal auto ? :-)

Jinak pro info dodělal jsem poslední dveře řidičové a tak z 95procent rekonstrukce boku auta je dokončená. Jak bude síla a energie napíšu nějakej popis jak to probíhalo. Zbývají kliky dolakovat a zadek blatníků. Asi postupně během 3měsíců se dořeší.

Jinak na zimu jsem voskoval dveře komplet a tak to snad vydrží. Lišty spodní jsem nedával tam se drží voda a sůl ...

Re: Filozof - E38 728ia Schwarz II

Napsal: úte led 01, 2019 12:19 pm
od P3RF3KT
Když dáš lišty fungl nový nic se tam nikdy držet nebude. Bez nich to vypadá jak cigánský auto

Re: Filozof - E38 728ia Schwarz II

Napsal: úte led 01, 2019 8:50 pm
od Filozof
právě zvažuji na jaře tam dát fungl nové lišty teď je dobré, že se to dá otřít a konečně jedna strana z auta nebude po dokončení chycená rzí a vypadá dobře až na 10x10cm co musí trochu upravit karosář u zadního kola a asi 2cm nad zadním kolem lem ... :)

No jak dodělám tuto stranu mohu se pustit na jaře asi do víka kufru které by bylo nejlepší komplet vyměnit ta rez jede pod lištou a už se tlačí ven.
Lišty koupím jak spodní tak asi i ty středové. Uvidím jak tam bude držet jedna co jsem se snažil zrekonstruovat jelikož je krásně rovná a koupil jsem ty celé plastové uchyty co drží komplet lišty.

Zároveň zvažuji nechat nastříkat do stejné barvy jako jsou dveře i prahy. Protože ty jsou šedé a nevypadají na autě moc pěkně. No ale zase do toho nechci pouštět mailant když vím že to vonavka nikdy nebude a spíše pro svuj dobrý pocit z auta to dělám a chtělo by to puštět peníze do techniky spíše než do laku atd. Ono je to těžké co ještě má smysl dělat na autě a co ne a stačí starší díl pěkný.

Být to nějaká top 740-750i ve full tak bych řešil jistě každej šroubek takto vím že jsou to hozené peníze do kanálu a pro lepší pocit na další rok. :)

něco málo jsem hodil sem.

https://filozof2.rajce.idnes.cz/Rekonstrukce_boku_auta