Re: Františkovo 735i a 750iL e38
Napsal: ned črc 31, 2016 6:58 pm
výkon je jedna věc, to má dnes kdejaká TDI potvora, druhá věc je kultivovanost, projev motoru apod,
všichni furt hledí jen na čísla, ale je to blblost, mnohem duležitější je realná zkušenost. k čemu to je že má 730D E65 160kW když je má relativně dlouhou dobu po tom co přidáš plyn?
a stejně je to u E38, prostě 728i je super motorizace pokud hodně jezdíš a otáčíš každou korunu, pak je to v LPG pecka, dá se jezdit kolem 10 litrů LPG dálky, za pár kč, když to v LPG není tak to jezdí o 1-3 litry dráž jak 730D, ale zase prakticky bez poruch.
740i už má i nějaký zátah odspoda, dá se s tím jezdit rychle i pomalu,
a když jsem poprvé sedl ze 740i do 750i, tak jsem byl hrozně zklamaný, čekal jsem jak ta V12 a ten pětilitr strašně pojede a ono to jelo dost podobně jak ta 740i, furt jsem tomu dupal nakrk, v nádrží to mizelo rychle a nadšení žádný, pak jsem se ale vracel z projíždky a jen na pohodu, začal jsem ve 110ti předjíždět auto, jen jsem tu 750 polechtal protože šikoro daleko nic nejelo, otáčkoměr se malinko zvedl, tachometr vyletěl ze 110 na 140kmh a já byl pryč, a pak jsem pochopil kouzlo V12, tam kde při rozjezdu točí automat 728i 4000 rpm, 740i 3000rpm má 750i 2000 rpm (odhadem, né přesný informace) a to je na tom ta pecka, že to krásně jedu aniž by se musel výrazně přidávat plyn.
takže gratuluju k pěkným autům a neřešte blbosti s výkonem a samosvorem, ten je mín duležitej než skutečnej průběh motoru, kterej je prostě u V12 vždy nejlepší a proto maji všechny luxusní auta světa V12 a né R6 diesel
všichni furt hledí jen na čísla, ale je to blblost, mnohem duležitější je realná zkušenost. k čemu to je že má 730D E65 160kW když je má relativně dlouhou dobu po tom co přidáš plyn?
a stejně je to u E38, prostě 728i je super motorizace pokud hodně jezdíš a otáčíš každou korunu, pak je to v LPG pecka, dá se jezdit kolem 10 litrů LPG dálky, za pár kč, když to v LPG není tak to jezdí o 1-3 litry dráž jak 730D, ale zase prakticky bez poruch.
740i už má i nějaký zátah odspoda, dá se s tím jezdit rychle i pomalu,
a když jsem poprvé sedl ze 740i do 750i, tak jsem byl hrozně zklamaný, čekal jsem jak ta V12 a ten pětilitr strašně pojede a ono to jelo dost podobně jak ta 740i, furt jsem tomu dupal nakrk, v nádrží to mizelo rychle a nadšení žádný, pak jsem se ale vracel z projíždky a jen na pohodu, začal jsem ve 110ti předjíždět auto, jen jsem tu 750 polechtal protože šikoro daleko nic nejelo, otáčkoměr se malinko zvedl, tachometr vyletěl ze 110 na 140kmh a já byl pryč, a pak jsem pochopil kouzlo V12, tam kde při rozjezdu točí automat 728i 4000 rpm, 740i 3000rpm má 750i 2000 rpm (odhadem, né přesný informace) a to je na tom ta pecka, že to krásně jedu aniž by se musel výrazně přidávat plyn.
takže gratuluju k pěkným autům a neřešte blbosti s výkonem a samosvorem, ten je mín duležitej než skutečnej průběh motoru, kterej je prostě u V12 vždy nejlepší a proto maji všechny luxusní auta světa V12 a né R6 diesel