Stránka 62 z 64

Re: Calif - 728iA Oxfordgruen

Napsal: ned čer 14, 2020 5:04 pm
od Spooner
Byla to 2015, najeto 90tis, výbava holota. Neříkám, že to nemohlo být vylítané, ale řízení a podvozek mě zklamal. Nic víc, nic míň.
Řešil jsem to s člověkem, který tyhle vozy prodává a sám mi potvrdil, že je to katastrofa. Že S3 je proti tomu jiný vesmír. Takže za mě raději ten Rapid nebo O3 než o generaci starší škodovku.
Ale už to tady nebudu Califovi spamovat. Snad vybereš náhradu se kterou budeš spokojený ;)

Re: Calif - 728iA Oxfordgruen

Napsal: úte čer 23, 2020 12:19 pm
od calif
Na závěr tématu tedy pokud to někoho zajímá tak jsem koupil dvojkovou ovci v eleganci v plný s navigací a béžovým interierem, výbava v rámci třídy vysoká....navi,dešťák,polokůže,automat - nikoliv DSG, výhřev sedaček, climatronic,xenony, parkáče .....
Je to dvoulitr benzín FSI 150ps nejede to o moc hůř než 728i.... ovšem stran komfortu,ticha atd je to nesrovnatelné... papá to asi o 2 litry méně....
Je to ošklivé a zcela nezajímavé.....snad se to bude chovat stran servisu tak jak si slibuju.....a zatím teda zcela bez koroze.... zatím. Najeto 115 tis :D rok 06 liftback....
Ale jestli mě to nasere.....tak jsem brzy zpět, ale už určitě ne s e38... určitě to není poslední auto....jak říkali kdysi v Německu "Es komt der Tag..."
Takže konec, teď už téma může jen padat dolů....
Díky

Re: Calif - 728iA Oxfordgruen

Napsal: úte čer 23, 2020 12:43 pm
od Filozof
tak gratuluji doufám že ti někdo vnutí nějakou 550ku mpaket v plné palbě a top stavu abys vystřízlivěl ... z letargie kterou na tobě e38 co se po 23letech rozpadá zanechala... já si tím taky procházím a už jen rozdíl 10let a 5er či 7er v plné je opravdu někde jinde.

Případně 335i nebo 750i e65/e66....géčkové řady apod.

Je to prostě tak. Chceš klid a mír a ne servis a stress ... takže jsi se zachoval racionálně.

e38 je už jen sběratelský kus na parádu v létě o víkendu či na srazu a to i PERFEKT pochopil a to má halu plnou dílů... taky proto má jiné auta na ježdění které se nesypou tak moc a jezdí.
Roky se těm autům nedají vzít bohužel ...už je to jen generálkování vozu za provozu.

Já se sní budu ještě chvilku trápit dokud mi nedojde trpělivost. :x :lol:

Re: Calif - 728iA Oxfordgruen

Napsal: úte čer 23, 2020 1:10 pm
od calif
Je to tak...
Ale případně nechci nic jiného než 7er.... jiné BMW pro mě nemá smysl......

Re: Calif - 728iA Oxfordgruen

Napsal: stř čer 24, 2020 6:20 am
od volf-m
Filozofe, tobě snad platí za propagaci těch krámů platí. Já jsem poměrně konzervativní člověk, ale sám musím říct, že doba je jinde. Dneska už nepotřebuješ V8 abys měl výkon, dnes tomu ukáže záda i Golf R a tak podobně, kterej můžeš mít mnohem mladší a taky s batohem a taky má adaptivní tlumiče, adaptivní tempomat a tyhle kraviny. Navíc žádné LPG a podobné nesmysly taky řešit nemusíš, při normálním tempu to umí jet třeba za 7.5 benzínu tak co víc řešit. Já bych BMW nechtěl na denní používání už za nic, jsem vyléčen definitivně.

Calif: FSI pokus se nemýlím by mělo správně jezdit na 98 oktanů, já to teda tankuju i do E38, protože s tím moc nejezdím a mám takovej pocit, že je to "lepší a míň se to kazí", ale je to spíš abych si připadal, jak tomu hrozně dělám dobře :D

Re: Calif - 728iA Oxfordgruen

Napsal: stř čer 24, 2020 7:23 am
od calif
Ano, je to pro ten motor lepší a dávám tam Vervu, ale podle vyjádření výrobce, potažmo návodu k autu je možno i 95....

Re: Calif - 728iA Oxfordgruen

Napsal: stř čer 24, 2020 7:54 am
od Filozof
volfe to nikdo nepopírá. Zrovna Golf R má kamarád od mámy a je to raketa to nepopírám. 4x4 to má a přes 300koní takže je to taková střela ...

Ale Golf R stojí opravdu taky ranec jako kdejaká individual 7er.

Novej stojí kolem 1,3M co jej kupoval ... jetej třeba 5let bude stále drahej počítám těch 600k stát furt bude.

Bavím se spíše o BMW. A je jasné že BMW je ideální jen na víkendy a dovolené či občasnou zábavu pokud není nové či pár let staré.
Na denní užívání snad jedině zánovní kusy co mají kolem 70-100k a 4-5let stáří kde padnou na pěkné ceny a stále jsou použitelné ještě pár let.

Jinak jasně jsou i jiné zajimavé auta ale já se spíše bavil o kategorii do cca 250-300k max.

Taky mě to čeká to rozhodování v jistém čase a nejsem z toho nadšenej ale vím že potřebuji praktické auto co mi vjede na zahradu přes polní cestu má kouli na zadku a kombík.... prostě pracovní auto.

Re: Calif - 728iA Oxfordgruen

Napsal: stř čer 24, 2020 10:16 am
od volf-m
Nedělejte z toto vůbec tragédie, jak už jsem říkal, mnohé se změnilo. Pokud měl někdo před 20 lety ojetou E32 nebo si koupil novou Felicii, tak to byla tvrdá srážka s realitou. V základní Felicii chybělo centrální zamykání, servo, abs, nějaká klimatizace nebo vyhřívané sedadla měla jedna z milionu, spíše ty edice jako Laurin. To samé pod kapotou mohl si mít ten nejzákladnější motor a pořád to mělo 138kW a ve Felicii bylo maximum tehdy 55. Top auta tehdejší doby jako E38 nabízela navigaci, hydrokufr, adaptivní tempomat a další věci pro běžné smrtelníky z říše snů. Dneska se ten rozdíl mezi třídami trochu ztrácí. Dokonce i rozměrově. Dneska jsou i malá auta vlastně docela veliká. Když si vzpomenu na prostor pro posádku v E36, tak i ten Rapid - jedno z nejlevnějších aut nabízí pro posádku královský prostor. Proto říkám, není se čeho bát, můžeme mít E38 dál rádi, ti šťastnější pak zaparkovanou doma na několik letních dní, ale proč se s tím trápit každý den, skutečně to nedává smysl.Filozofe věř mi, že si za pár měsíců po tom, co si koupíš to nudné auto se kterým mužeš po poli na zahradu, se ti po tvé E38 stýskat nebude.

Re: Calif - 728iA Oxfordgruen

Napsal: stř čer 24, 2020 1:02 pm
od calif
Milan má vlastně pravdu...
Ta ovce má oproti e38 jen pár mínusů... největším jsou sedačky a systém ventilace.... druhým absence sebemenšího zbytku charisma ..
Chtěl jsem něco s benzínem a klasickým automatem, jestli mi něco e38 skutečně dala, tak je to odpor k manuálnímu řazení...
A chtěl jsem něco s dostupným servisem.., časem jsem zavrhnul možnost půjčky na beztak 10 a více leté auto.. . tudíž vypadly věci jako Audi, Mercedes a všeobecně prémiovky....u Japonců mám odpor k jejich architektuře interiéru, francouze jsem škrtnul rovnou..... Takže toho moc nezbude, a škrtnul jsem i DSG což ani nepovažuji za automat ale vyfikundaci s dvouhmotou a spojkou navíc.... tato kombinace spolu s nákupní cenou max 115
tis moc možností neskýtá...a když už jsem věděl co hledat tak jsem zjistil, že v téhle kombinaci sehnat O2 je celkem oříšek.... hodně jich je v 1.6FSI , ale to je o dost línější....
Taky jsem myslel jak mi ta sedma bude chybět, ale ačkoliv ještě nemám ani značky, jen převozku-pozor novinka, bazary dnes chtějí plnou moc a následně vám pošlou značky i TP domů, tak už vím, že mi nijak nechybí.... až na ty sedačky.....to je ale tragédie v každém autě co jsem si sednul...

Re: Calif - 728iA Oxfordgruen

Napsal: čtv čer 25, 2020 11:07 am
od PRAHAV8
Jak to tak čtu tak jsem asi ve špatném klubu. BMW Klub z 90% na hovno ( kvuli lidem ) ale myšlenka to byla dobrá a znovu bych jí podporoval jako v začátku a tady už to taky není jako v začátku. Ještě že tu máme Polsko a Rusko a jejich kluby.