Stránka 9 z 16

Re: Kdo je pro sraz v roce 2019?

Napsal: čtv čer 13, 2019 5:52 am
od volf-m
Perfekt měl nejdříve 6 válec, kterej měl už nějak ošoupané tlačítko varovných blinkrů. Tak dlouho se z něj ztrácela voda, až to chudák jednou vzdal. Ale pozor minimálně rok to tam stálo zahozený u něj v areálu a nepadlo to na zem. Opravitelné to taky tehdy bylo, ale nějak na to nikdy nedošlo. Pak jezdil víc jak dva roky longem s 4.2 mpi a musím říct, že fakt dobrý. Skoro všechno co člověk potřebuje ke spokojenosti to mělo, sedačky s lámáním masáží chlazením, DSP audio, keyless... Jen hydrokurf tam trochu chyběl. Kdyby v té době sháněl e66 (rokově by tomu odpovídal facelift) určitě by to stálo tehdy o třeba 70 tisíc víc.

Pryč teď od chválení koncernu. Teď o víkendu se koná BMW Classic, vezmu projet E38, takže kdyby někdo váhal co s víkendem, připojte se.

http://www.bigbmw.cz/statistiky/

Re: Kdo je pro sraz v roce 2019?

Napsal: čtv čer 13, 2019 5:55 am
od P3RF3KT
Co se to tady kurva řeší :-D dostanete všichni BAN za tuhle diskuzi.
Ja měl zprva 3.2 benzin, kde odešlo tesneni pod hlavou. Misto opravy jsem zvolil koupi dalsiho ale 4.2 V8 Long verzi. Toho prvniho jsem si nejprve nechal jako zdroj dílů pro sebe, ale když jsem po roce nepotřeboval ani šroubek z něj, tak jsem ho za 30tis. Prodal na vrakáč.
Na tu 4.2ku nedam nikdy dopustit, stejne tak jako na Phaetona celeho. Lepsi auto, hlavně funkčnější auto jsem nepoznal. Bavime se o autech kolem roku 2006 co byl muj VW.
Rozvod ano řemenem, kde interval rozvodů dle VW byl 240tis. Km já jsem je jen tak ze sem si řikal že je asi čas, je ve 320 vymenil. Cela sada o INNA vyšla na katastrofalnich 3700kč a práce která trvala přesně 3 hodiny vyšla na další 3tis. Kč. Absolutni banalita, vymena zepředu, jen vyhnout chladič, sundat prsa, vyhodit řemen, jeden napinak, jedna kladka, vratit chladiče na pozici a hotovo.
K tomu autu sem se nechoval jak dobytek, ale prostě ho řádně používal. Vozil v něm velkýho psa, natahal s nim nesmysl aut, díky váze 2500kg na tažnym, o které si třeba e65 může nechat jen zdát a prostě celkově s nim hodně jezdil. 70tis. Km ročně. A to auto mě nikdy nikde nenechalo a nikdy po mě nic nechtělo. Udělal jsem za celou dobu pouze zadni ložiska ktera jsem odtahal, 1xbrzdy a 1xsvičky. Všechna ramena, měchy, kompresory, všechno tam je puvodni, nikdo to nikdy nedělal a furt to funguje s momentálními 400tis. Km. Všechna elektronika taktéž. Fungujou vsechny repraky, dvd monitory, stahovačky, atd. atd. Kdybych díky psovi a díky práci nepotřeboval jinej typ auta, koupil bych si ho do třetice. Mě se naskytla Q7 z roku 07 se 43tis. Km a tažnym na 3.2t, díky tomu byl VW odsunut do důchodu, chvíli s ním jezdila přítelkyně a momentálně ho nahradil Superb II. Phaeton tedy odpočívá a čeká na nového majitele.

Re: Kdo je pro sraz v roce 2019?

Napsal: čtv čer 13, 2019 6:05 am
od volf-m
Ano, Superb v naftičce je další dokonalý vůz, který nemůže chybět v garáži žádného znalce. Tímto zdravím na jižní Moravu místního chovatele 7er jezevčíka.

Re: Kdo je pro sraz v roce 2019?

Napsal: čtv čer 13, 2019 7:28 am
od dunnst
Docela koukám na tu brutálně pozitivní recenzi toho Phaetona. Spíš v dobrém, za prvé je hezké vidět, že VW bylo schopné produkovat limo, co fakt vydrží a taky v rámci možné budoucí koupě, až mě přestane bavit třílitr biturbo :-D
Zajímalo by mě, jak na tom bývají s korozí, což pro mě byl hlavní důvod, proč jsem vzal Volvo. Už jsem měl dost neustálého hledání lidí, co mi budou látat rozpadající se kastli.

Re: Kdo je pro sraz v roce 2019?

Napsal: čtv čer 13, 2019 7:30 am
od P3RF3KT
Phaeton je zepředu plastovej a zbytek je hlinikovej..

Re: Kdo je pro sraz v roce 2019?

Napsal: čtv čer 13, 2019 7:38 am
od dunnst
To se mi nějak nezdá, v té recenzi snad zmiňoval, že reznou dveře, jestli si dobře pamatuju. Jinak jsem právě zjistil, že ta kráva váží přes 2,2 tuny! To je fakt docela kotel :-D

Re: Kdo je pro sraz v roce 2019?

Napsal: pát čer 14, 2019 5:25 am
od Raisidlo77
Phaetona jsem neměl rád - protože Passat v době "B5,5" (B5 face) byl takový blbečkovský auto a Phaeton byl přece ještě o příčku výše ... ale dnes už dávno vím, že jsem mu tehdy opravdu křivdil. Když pominu to, že pruměrnej blbeček z Passatu na Phaetona neměl :lol:, tak je to hlavně o zpracování.

Phaeton měl ještě větší možnosti výbavy než soukmenovec A8, což se obecně moc neví. Navíc se dal koupit za zajímavější peníze než A8.
Dokonce srovnání těchto auto hovoří pro Phaeton, protože ten byl montován ručně a s velikou precizností, jaké se nedbalo ani u Audi - srovnatelný Phaeton má o 30% více dílů než A8 ! Je to dáno detaily, jako napřiklad to že u Audi je palubovka přichycena šroubky, zatímco Phaetonu je šroubek, plechová podložka, FILCOVÁ nalepovací podložka (proti vrzání interieru) a až potom palubovka.
Z obecných věcí musím vypíchnout třeba rozvody motoru V8 4.2MPi - které jsou řešeny řemenem zepředu a je to otázka cca 4tis kč v materiálu, narozdíl od nesmyslnych Vanosů a valvetroniců s řetězem. Se vzduchovými podvozky nejsou žádné problém a když, za 3tis koupíte v druhošce nový měch a jedete zase dál.
U naftiček (pominu-li nesmysl V10) jsou 3.0TDi pověstným etalonem kvality - nevím proč jsou dodnes báje a pověsti o 1.9TDi tak úspěšné, když na nich nejeden podnikatel vybudoval autodíly :D, ale 3.0TDI "B a C" generace jsou skutečně bezproblémové motory, pokud se v nich nehrabal idiot. Turbo od novoty zvladne 350tkm s přehledem, jedina nevyhoda naft jsou rozvody 4x řetězem zezadu motoru, ale ty se dřiv jak za 300-350tm neozvou a na dalších 100-200tkm často pomuže jen vyměna napinaku na hlavě motoru. Jediný co ten motor fakt popraví nebo proč se kurví, jsou ruce českých mechaniků a nekvalitní opravy. Samozřejmě i nekvalitní díly, ale při cenách origo dílů v koncernu nechápu proč někdo má tendenci montovat sračky. Já jsem loni taky koupil Q7 s tímto motorem a můžu říct, že si ohledně dílů chrochtám - jdete do Audi a koupíte originál za 1500 vodní pumpu, za 900 termostat, za 1200 hadici k turbu, za 3000 cooler, za 100 kdejaky tlačitko z interieru ktery někdo osahal ... prostě cokoliv si vymyslíte, stojí oproti BMW uplnej smích.

Takže podtrženo shrnuto - VW v tomhle začalo hoodně šlapat na paty Audi. Není přece možné, aby premiovce bral vítr z plachet "Lidovývůz", takže se postupně začala měnit cenova politika Phaetonu směrem k prospěchu A8 ... až se nakonec rozhodlo, že Phaeton končí úplně a Lidovývůz takové premiovky dělat nebude. To jsou ty pravé, byť neoficiální důvody, proč Phaeton skončil a nemá nástupce.


Miláně, i já Tě zdravím a přeji ať užíváš našeho bývalého Supa ve zdraví :). My už vzpomínáme jen z fotek kde je v pozadí :lol:
received_1682680635086123.jpg

Re: Kdo je pro sraz v roce 2019?

Napsal: pát čer 14, 2019 8:22 am
od pavel.rossi
To jsou zajímavé informace o Phaetonu :shock: .

Re: Kdo je pro sraz v roce 2019?

Napsal: sob čer 15, 2019 9:37 pm
od Filozof
jenom bych upřesnil že Phaeton sice skončil ale nástupce má .... Phideon hlavně pro Čínský trh.

https://www.autoforum.cz/predstaveni/vw ... -v-zeneve/

https://www.youtube.com/watch?v=8RPUpjGsDOA

Re: Kdo je pro sraz v roce 2019?

Napsal: ned čer 16, 2019 4:44 am
od volf-m
Dobře, ale do Číny si pro auto asi nepojedeš, na jiných planetách mají taky možná lepší auta, ale k čemu to je, když není jak je sem dostat.