P3RF3KTovo 750i
Napsal: stř čer 17, 2020 11:00 am
Tak už s tím asi můžu ven. Někdo měl už tu čest tento víkend na Classicu spatřit mou ,,novou" 750i. Ikdyž jsem řikal že už nikdy e38 nechci vidět jinak než na díly, vydržel sem to ani ne rok. Za názorem že e38 nechci provozovat ani za zlatý prase si ale stojim furt. Proto tuhle 750i kterou jsem si dovez z NDR nebudu ani přihlašovat na CZ značky a nechám ji prostě jen odpočívat v garáži vedle 760i.
Teď něco málo k autu. Když už zpět k e38, chtěl jsem rozhodně něco na co nesáhnu ve stylu jakéhokoli dodělávání, chci aby to bylo tak jak jsem byl zvyklej barevně individuální, všude kožený a z toho vychází jedině 750i. K tomu facelift, kterých bylo vyrobeno podstatně méně než před faceliftových.
Pořídil jsem tedy tuhle Carbonschwartz 750i Inividual, rok výroby 2000 s poměrně hezkou výbavou a najetými 315 000km. Na autě byli třeba nějaké drobné dodělávky v podobě chybějících pár detailů v interiéru a exteriéru, takže jsem jeden celý den běhal do skladu a ze skladu vynášel různé drobnosti. Zrovna jsem měl skladem jednu sadu styl 37, takže jsem kola hned nazul na auto a poslal ho do lakovny kde se vyřešila nějaká drobná kosmetika. Čeká mě ještě výměna levých zadních dveří, které jsou shnilé tak že nejdou zachránit. Bohužel ani můj sklad neobsahuje jediné neshnilé airbagové tyto dveře. Takže musim počkat až se nějaké narodí. Dál nechám nalakovat kapotu která je dost osekaná od kamínků. Lak jsem nechal rozleštit a interiér lehce oživit. Víc s autem není třeba dělat a ani s ním nic dělat nehodlám. Tak jak je, bude uskladněno a bude odpočívat. Jediné co bych rád dořešil, ale zatím se to jeví jako nemožné, jsou B sloupky, které se za život z auta z nepochopitelných důvodů ztratily. Bohužel kvůli individuál dřevu bude dost problém je sehnat.
Teď něco málo k autu. Když už zpět k e38, chtěl jsem rozhodně něco na co nesáhnu ve stylu jakéhokoli dodělávání, chci aby to bylo tak jak jsem byl zvyklej barevně individuální, všude kožený a z toho vychází jedině 750i. K tomu facelift, kterých bylo vyrobeno podstatně méně než před faceliftových.
Pořídil jsem tedy tuhle Carbonschwartz 750i Inividual, rok výroby 2000 s poměrně hezkou výbavou a najetými 315 000km. Na autě byli třeba nějaké drobné dodělávky v podobě chybějících pár detailů v interiéru a exteriéru, takže jsem jeden celý den běhal do skladu a ze skladu vynášel různé drobnosti. Zrovna jsem měl skladem jednu sadu styl 37, takže jsem kola hned nazul na auto a poslal ho do lakovny kde se vyřešila nějaká drobná kosmetika. Čeká mě ještě výměna levých zadních dveří, které jsou shnilé tak že nejdou zachránit. Bohužel ani můj sklad neobsahuje jediné neshnilé airbagové tyto dveře. Takže musim počkat až se nějaké narodí. Dál nechám nalakovat kapotu která je dost osekaná od kamínků. Lak jsem nechal rozleštit a interiér lehce oživit. Víc s autem není třeba dělat a ani s ním nic dělat nehodlám. Tak jak je, bude uskladněno a bude odpočívat. Jediné co bych rád dořešil, ale zatím se to jeví jako nemožné, jsou B sloupky, které se za život z auta z nepochopitelných důvodů ztratily. Bohužel kvůli individuál dřevu bude dost problém je sehnat.