e32 730i/lpg 1992 PROBLEM HELP co vy na to

Sportovní rv. 1986 - 1994
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Odpovědět
grassel
Příspěvky: 3
Registrován: ned črc 19, 2009 7:02 am
Bydliště: ČERVENY KOSTELEC
Kontaktovat uživatele:

e32 730i/lpg 1992 PROBLEM HELP co vy na to

Příspěvek od grassel »

Zdravim pánové mam 730i e32 Vlasním ji asi rok když jsem si pro ni jel tak nevypadala nic moc zaprášená a trožku pobouchana taková dá se říct smrt ale byla za dobrou cenu jeste k tomu s lpg cožmi vyhovuje mám ještě favorita na lpg a nemužu si stěžovat. No a jak jsem ji vyděl tak jsem se zamiloval :D .
nedávno jsem nechal nalakovat bylo to asi v mynulosti bourané a nevypadalo to jako 7.
No a vše zatím bez problémů jen běžné opravy a výmena čepu,svíček,nové brzdy.hadry spojka,vodní pumpa a tlumiče hned jsem si to o par centimetrů přizvedl když jsem vyděl jak tahám zadek po zemi :)
No ale ted mi nastal problém nějak mě to začalo zlobit

1. nejdřív to nejelo vůbec to jsem vyřešil výměnou membrán na lpg reduktoru a mrknul jsem na vstřiky byly trožku zanesený vyčistil jsem a složil zpět a auto se tvailo že je vše cajk.

2. ovšem po zahřaní motoru a vypnutí mě to začalo opet zlobit aktualní stav dnes po celém dnu laborací a zkoušení všelijakych konektoru ATD.

3. za studena nastartuju a mužu jed třeba na kraj světa ale jak to chcípnu tak to už za tepla nenatočím.
No natočím ale jak mile se dotknu pedálu tak to zdechne ,když držím třEba na čtvrt plynu tak se otáčky zvedají do určite hranice a nepřesáhnou (to by si myslím nepřesáhly aj kdyby to bylo v cajku).
Přidám trožku víc plyn dejme tomu CCA mezi čtvrt a půl plynem a auto se začne dusit ale nechípne jen žádný výkon a nestalí běh motoru.
jak mile dám podlahu ta se to udusí v lepším připadě to letá na 1500ot a zpět k spodní hranici.

4. Počkám 20 minut ručička teploty spadne o jednu čárku a zas jede jak má vše bez problemu nechám ohřat aby ručička byla na středu ukazatele vyjedu a vše Ok ovšem dokavaď to nechcípnu.


tak nevím jestli mam nechat bežet motor pořad když jdu na nákup a třeba na pět minut a nebo jestli není past někde jinde:

jeden pán mi říkal že by to mohla dělat vůle ventylů že by bylo potřeba přeměřit ale to se mi nezdá to by to za tepla nejelo A TAKY NEZNÁM HODNOTY SACIHO A VYFUKOVEHO U motoru M30 B30.

kámoš měl podobný problem u opel calibra a prý se mu přehřívala indučka po výměně prý Ok


no a nebo čidla teploty ovšem vubec netuším jaky to je ve předu u vodní pumpy jsou 3 čidla a pak taky ještě náké schované pod nadobou na vodu u 6 válce nejde se k němu moc dobře dostat a ani netuším na co je

Tak co pánové najde se někdo kdo měl stejný problém a podařilo se mu ho vyřešit já už opravdu nevím kudy kam a nechce se mi měnit deset vecí když to může dělat jen jedna
Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 294
Registrován: pon úno 18, 2008 6:59 am
Bydliště: Jablonec n.N.
Kontaktovat uživatele:

Re: e32 730i/lpg 1992 PROBLEM HELP co vy na to

Příspěvek od Fugo »

nejprve to zprovoznit na benzin a lpg řešit až na konec, takže sehnat si Bentley manuál a měřit čidla, dle popisu to vypadá na špatné čidlo teploty vody pro ECU, kde je na M30 najdeš taky v Bentley a taky jeho správné hodnoty, můžeš ho také zkusit odpojit tím se jednotka přepne na 80°C teploty vody ale v chladnu budeš mít problém se studeným startem.
Kawasaki ZX-10R masakr!!!

>>>Pneuservis,Klimatizace<<<
grassel
Příspěvky: 3
Registrován: ned črc 19, 2009 7:02 am
Bydliště: ČERVENY KOSTELEC
Kontaktovat uživatele:

Re: e32 730i/lpg 1992 PROBLEM HELP co vy na to

Příspěvek od grassel »

Okej zkusim na to mrknout dik. snad to tim bude 8-)
Uživatelský avatar
T613
Příspěvky: 2647
Registrován: čtv srp 21, 2008 2:56 pm

Re: e32 730i/lpg 1992 PROBLEM HELP co vy na to

Příspěvek od T613 »

je to porad dokola :lol: sedmi si na prdel a bez postupne proc to nejede

palivo - pumpa, filtr, ventil na liste, zmer tlaky
zapalovani - zmerit hlavni civku, palec, vicko rozdelovace, uhlik v nem
cidla - poloha kliky, teplota pro jednotku (pripadne teplota pro EML jednotku), cidlo otacek na kabelech
elektrika - hlavni jednotka, (pripadne EML jednotka)

tyhle veci vzdycky vemu do tasky kdyz nekomu nejede auto a jeste se nestalo ze by to nejelo behem hodiny :mrgreen:
pokud teda neni potkany nebo zadreny motor
Uživatelský avatar
KAMIL740
Příspěvky: 1590
Registrován: čtv srp 21, 2008 1:49 pm
Bydliště: Co je ti po tom ?

Re: e32 730i/lpg 1992 PROBLEM HELP co vy na to

Příspěvek od KAMIL740 »

T613 píše:tyhle veci vzdycky vemu do tasky kdyz nekomu nejede auto a jeste se nestalo ze by to nejelo behem hodiny :mrgreen:
pokud teda neni potkany nebo zadreny motor

to si pak beres sebou 2 nebo 3 tasky ? :D :D :D
ex skoda faborit 135 l
ex e38 740ia 10/97 DK66882
citoren AX 1,0 spot :)))
e34 525i spera rules elpídží by dejv :)))
Uživatelský avatar
T613
Příspěvky: 2647
Registrován: čtv srp 21, 2008 2:56 pm

Re: e32 730i/lpg 1992 PROBLEM HELP co vy na to

Příspěvek od T613 »

jeste jsem nezminil vstriky a svicky, ale zase vychazej z toho ze nikdy se neposerou vsechny svicky a vstriky zaroven takze i na 3 valce (odzkousene) auto musi tak nejak chytat a blafat

jo a jeste jsem nezminil ze kamil je zas chytry jak radio jerevan :lol:
Uživatelský avatar
KAMIL740
Příspěvky: 1590
Registrován: čtv srp 21, 2008 1:49 pm
Bydliště: Co je ti po tom ?

Re: e32 730i/lpg 1992 PROBLEM HELP co vy na to

Příspěvek od KAMIL740 »

ta otazka se nabizela sama :D :D :D
ex skoda faborit 135 l
ex e38 740ia 10/97 DK66882
citoren AX 1,0 spot :)))
e34 525i spera rules elpídží by dejv :)))
grassel
Příspěvky: 3
Registrován: ned črc 19, 2009 7:02 am
Bydliště: ČERVENY KOSTELEC
Kontaktovat uživatele:

Re: e32 730i/lpg 1992 PROBLEM HELP co vy na to

Příspěvek od grassel »

Tak Chlapy díííííík za odpovedi dal jsem nové benz čerpadlo vyměnil čidlo teploty a cajk jede na 6 hrnků ještě jsem si koupil diagnostiku tak to zkusím rozchodit a uvidím jaké čáry máry se stím dají dělat ještě jednou dík. ;)
Odpovědět