Stránka 2 z 2

Re: 750Li x

Napsal: čtv pro 20, 2012 12:43 pm
od BobbySD
clovek musi brat v potaz ze to je tezka a velka svine :lol:

Re: 750Li x

Napsal: čtv pro 19, 2013 9:03 am
od DDT
Jen taková zkušenost, hovořil jsem s člověkem co je velký fanda a má 750Lix, první rok co auto měl tak 1x komplet výměna motoru, 1x komplet výměna převodovky + hromada věcí co se na autě posrala. Letos mi řekl že auto jezdilo 7 měsíců, zbytek času v servisech. Ten pán je PAN řidič, naprosto zajištěný člověk co se k tomu umí chovat a starat se a přesto taková zkušenost. Mimochodem přešel k BMW od Audi A8, které řídil i jako testovací řidič při vývoji modelů než šly na trh.

Re: 750Li x

Napsal: čtv pro 19, 2013 9:56 am
od pavel.rossi
Tak to je hodně smutný.

Re: 750Li x

Napsal: čtv pro 19, 2013 2:07 pm
od JaraX
co je na tom smutnyho? to je nova doba, tak to dneska prostě je, dneska ty motory a převodovky vydrží 100-200tkm všecky, je jendo jeslti audi, BMW, Mercedes, všecko se to mrdá jak na běžicim pasu, nafta, benzin, všecko to jde do sraček, ted jsem řešil X5 2010, přijela mi sem na plataku, prvni majetel, kilo najeto, psalo to čidlo vačky a nestartovalo, čidlo vačky bylo ok, ale utrhl se řetez a rozmrdalo se to na ultrahovna, měl to starší pan duchodce a choval se k tomu hezky.
ale lidi to tak chcou, dneska všem přijde pul litru na spotřebě obrovskej rozdíl, hlavně at maj auto co nejnovější.
ja ted jezdím střídavě E46 a E90, obojí v kurevsky slušné výbavě kterou i dost sedmiček tady na foru nema (neberu E65), a prostě ta E46 je lepší auto, třeba u E90 když člověk stojí na semaforu a stírá stěračema a drží to na brzdě, tak dycky když sjedou stěrače dolu, tak to jakoby klepne do brzdy (dělá to každá e90), ja jsem na to uplně alergickej, vypínam při stání stěrače, protože mi to nesmírně vadí.
ted jsem pár dní jezdil s 535D F10, je to hnusnej plasták, ty plasty sou odporny, ale jezdí se v tom božsky, spotřeba u 535d dalkove jizdy 5,8. má to najeto 42 000 a ted se tam bude měnit v záruce převodovka, už je po ní.

Re: 750Li x

Napsal: stř kvě 06, 2015 8:55 am
od oxik
Nevíte z jakého důvodu se nedělá 760i/760Li xdrive? Tam je problém s velikostí motoru nebo vysokým výkonem nebo..?

PS: ten novej konfigurátor je super

Re: 750Li x

Napsal: stř kvě 06, 2015 9:05 am
od JaraX
no nevím kde bys tam nacpal poloosy a xdrive přední diferák, tam když ti spadne šroubovák tak už to nikdy nikdo nenajde, navíc xdrive by tomu autu downgradoval jizdní vlastnosti.

Re: 750Li x

Napsal: stř kvě 06, 2015 9:11 am
od oxik
Dík, proto jsem se ptal :D