hubas (e32-735i)
Napsal: stř bře 17, 2010 6:39 pm
Ahoj lidi.
Splnil jsem si sen a 1.2. tohoto roku pořídil e32 735i. Auto bylo dovezené z IT v červenci minulého roku s oficiální přestavbou na LPG-podtlak, 60l. V ČR jsem druhý majitel. Dle VIN bylo vyrobené 10/1991, dle tach.najeto 360tis, s manuální převodovkou. I přes některé neduhy jsem LPG vítal, i když je auto línější a jsou s tím starosti navíc, při "žehlení" dálnice v tom není problém a ono 14Kč/L/LPG vs. 29Kč/L/N95 je rozdíl. Výbava kolem a kolem nic moc, pro mne dostačující. Sedadla látková, což jsem vítal.
Nevím, jaká je základní výbava, tudíž uvedu asi i to, co je v základu:
-ostřikovače světlometů
-boční zrcátka v elektrice s výhřevem
-zpětné zrcátko zatmavovací
-elektrické stahování oken
-polohovatelný volant
-dvouzónová klima
-malý BC
-zadní roletka
-dálkový centrál
Závady při koupi:
-prasklé čelní sklo
-chybějící silentblok výfuku-přichyceno drátem
-nefunkční polohování volantu
-chybělo pár drobností (zejména v interieru, řadička nebyla orig.)
-na LPG si auto mimo město občas škublo-někdy při tom blikla kontrolka ABS, po městě s vyšší teplotou motoru OK
Karoserie byla poměrně slušná, sem-tam nějaký ten škrábanec, většina by měla jít rozleštit.
Začínající koroze na vnitřní spodní straně dveří, jinak OK, což se dá přisuzovat bezsněžnému provozu v IT.
Auto jsem pořizoval co by koníčka na nezimní období a delší trasy a chci ho udržet v originálním stavu, což si zaslouží.
Na zbytek mi slouží lidová Felicie.
Ono když se člověk usadí za velký volant takového archaického kolosu a vidí před sebou tu dlouhou kapotu, natočí ten objemnej a jednoduchej motor, co Vás doveze až na kraj světa a obklopuje ho interier, který se tolik odlišuje od těch současných svou účelnou čistotou a šmrncem, připadá si jak v jiném světě...však Vy to znáte. A už moc neřeší, spotřebu vs. dynamiku motorů novejší koncepce.
Po zakoupení jsem auto uspal v garáži u svého otce mimo Prahu a měl ho probudit až servis. Moc jsem se těšil, až bude vše opravené, k tomu ovšem nedošlo. Přivezl jsem si ho do Prahy a 1.3., tedy přesně měsíc po koupi a auto mi ukradli...o čtyři dny později ho PČR zadržela v Dejvicích při dopravní nehodě, kterou způsobilo. Dle informací je pojízdné, více info nemám, ale stále mi ho odmítají vydat z5, nemají ještě potřebné papíry...snad se už brzy dočkám...
Splnil jsem si sen a 1.2. tohoto roku pořídil e32 735i. Auto bylo dovezené z IT v červenci minulého roku s oficiální přestavbou na LPG-podtlak, 60l. V ČR jsem druhý majitel. Dle VIN bylo vyrobené 10/1991, dle tach.najeto 360tis, s manuální převodovkou. I přes některé neduhy jsem LPG vítal, i když je auto línější a jsou s tím starosti navíc, při "žehlení" dálnice v tom není problém a ono 14Kč/L/LPG vs. 29Kč/L/N95 je rozdíl. Výbava kolem a kolem nic moc, pro mne dostačující. Sedadla látková, což jsem vítal.
Nevím, jaká je základní výbava, tudíž uvedu asi i to, co je v základu:
-ostřikovače světlometů
-boční zrcátka v elektrice s výhřevem
-zpětné zrcátko zatmavovací
-elektrické stahování oken
-polohovatelný volant
-dvouzónová klima
-malý BC
-zadní roletka
-dálkový centrál
Závady při koupi:
-prasklé čelní sklo
-chybějící silentblok výfuku-přichyceno drátem
-nefunkční polohování volantu
-chybělo pár drobností (zejména v interieru, řadička nebyla orig.)
-na LPG si auto mimo město občas škublo-někdy při tom blikla kontrolka ABS, po městě s vyšší teplotou motoru OK
Karoserie byla poměrně slušná, sem-tam nějaký ten škrábanec, většina by měla jít rozleštit.
Začínající koroze na vnitřní spodní straně dveří, jinak OK, což se dá přisuzovat bezsněžnému provozu v IT.
Auto jsem pořizoval co by koníčka na nezimní období a delší trasy a chci ho udržet v originálním stavu, což si zaslouží.
Na zbytek mi slouží lidová Felicie.
Ono když se člověk usadí za velký volant takového archaického kolosu a vidí před sebou tu dlouhou kapotu, natočí ten objemnej a jednoduchej motor, co Vás doveze až na kraj světa a obklopuje ho interier, který se tolik odlišuje od těch současných svou účelnou čistotou a šmrncem, připadá si jak v jiném světě...však Vy to znáte. A už moc neřeší, spotřebu vs. dynamiku motorů novejší koncepce.
Po zakoupení jsem auto uspal v garáži u svého otce mimo Prahu a měl ho probudit až servis. Moc jsem se těšil, až bude vše opravené, k tomu ovšem nedošlo. Přivezl jsem si ho do Prahy a 1.3., tedy přesně měsíc po koupi a auto mi ukradli...o čtyři dny později ho PČR zadržela v Dejvicích při dopravní nehodě, kterou způsobilo. Dle informací je pojízdné, více info nemám, ale stále mi ho odmítají vydat z5, nemají ještě potřebné papíry...snad se už brzy dočkám...