Stránka 6 z 13

Re: E38 735i - A.J.Michal

Napsal: pon dub 30, 2018 4:38 am
od A.J.Michal
Tak jsem o vikendu vymenil svicky a tesneni vika ventilu kdy mi svicky plavaly v oleji ( no obcas jsem se divil co ti nemci vymysleli treba konektory na vstriky ). Ale po krutem boji jsem to teda dal a aspon jsem okouknul napinaky mezi vackovymi koly a ty byly v super stavu, takze rozvody zatim resit nebudu.

Dale jsem uz vymenil vse na predni naprave a stale mi tam neco klepe :o coz jako jsem z toho uz spatny :-D. Vymenene pruziny, horni ulozeni i s lozisky, dale vymenene spodni tahla, pak i spojovacka rizeni i s kulakama a stale pri malych nerovnostech to klepa. Myslel jsem ze to bude stabikem, tak jsem vymenil ulozeni a stale nic. Tak uz to mohou byt jen tycky stabiku ale ty byly davane nedavno nove a kdyz jsem mel tlumice venku tak ty kloubky vpohode drzely, taze jsem uz fakt ztracenej a budou asi klepat tlumice, nebo fakt uz nevim :lol: , to je tak asi jedine, co me sere :mrgreen:

Jinak auto dela radost, sice je to jizdne nuda, ale ta pohoda je super a V8 je V8. Az teda na tu spotrebu :roll: , ale to je asi jedine minus.

Re: E38 735i - A.J.Michal

Napsal: pon dub 30, 2018 7:14 am
od T_7
Na 735i bys měl mít přední čtyřpístkové třmeny. Mě v nich hrkaly destičky, na každé sebemenší nerovnosti to zarachotilo. Přítlačný plíšek se o ně skoro neopíral. Předpružil jsem ho, a je klid.

Re: E38 735i - A.J.Michal

Napsal: pon dub 30, 2018 8:37 am
od Filozof
tak 735i má silnej motor a V8 musí jet pěkně. Co máš pod pojmem jízdně je to nuda ? už jsis zkusil pár zatáček projet ostřeji ? Máš srovnání s jinými NON BMW vozy ? pokud jo je to moc fajn svezení. Pokud srovnáváš s M3 ano pak je to asi nuda.

7er není o tom jezdit smykem zatáčky ale spíše o sportovní limuzíně či sportovním chování auta v luxusním podání. Což je moc fajn.

Kolik jezdíš km týdně/měsíčně ? Benzín je žrout pokud se nelechtá plyn ale jede se jak je třeba je to poznat a to dost ...tisícovky lítají ven výfukem to je prostě klasika. Já měl první rok 728i na benzín a jak jsem krutě přemýšlel kam pojedu když to bylo tenkrát za 38-40kč litr benzínu a věděl jsem že 9,5pruměr at chci nebo ne. A to jsem prostě najel 10tis ročně. Ted mám lpg najedu 25-30k ročně a taky je to dost a chtělo by to něco co si veme 6litru LPG na sto ale to bychom se bavili o fabii či rapidu 1,2i s LPG a to je pak opravdu nuda za 300k auto.

Jinak vždy je něco vykoupeno nečím... proto ti co na to mají tak nemají jedno auto ale například 3. NA běžné ježdění pak něco ostrého M3 nebo porsche na blbnutí aby nebyla jak říkáš nuda a třetí na léto třeba kabrio nebo do hor nějakou 4x4 potvoru.

Já osobně budu brzo makat blíž k baráku 4-5km pouze od domu a už taky budu jezdit méně cca 10-15tis ročně tak budu přemýšlet co bude příští rok a na jak dlouho budu žít s e38 ikdyž ji mám rád a spousty lidí by zde řeklo že 728i je teprve nuda, tak mě auto baví. Ale jasně o V8 taky přemýšlím zase ta spotřeba mě vždy vrátí zpět na zem.


PS: A když už živit V8 ... myšlenky se obracejí na 750iL 270kw nebo 550i e60 V8 ... ale zatím jen myšlenky ... realita bude spíše ńěkde jinde to těžko říci.

Re: E38 735i - A.J.Michal

Napsal: pon dub 30, 2018 1:49 pm
od zzeli
A.J.Michal píše:stale pri malych nerovnostech to klepa. Myslel jsem ze to bude stabikem, tak jsem vymenil ulozeni a stale nic
Myslim, ze ve Spoonerove vlakne je videt, ze to tukani muze delat i vyrezly stabik, vymena ulozeni nestaci...pohledej.

Re: E38 735i - A.J.Michal

Napsal: pon dub 30, 2018 6:01 pm
od Spooner
Je to tak :).
Klepání mi potom začal způsobovat i edc tlumič. Proto šly oba na repasi.
A teď řeším jemné klepání, které jde z převodky řízení :?.
Ale to se ozývá na poměrně rovné cestě. Na dírách je všechno tuhé a tiché.

Re: E38 735i - A.J.Michal

Napsal: stř kvě 02, 2018 11:43 am
od A.J.Michal
Nuda je to třeba oproti Alfě Romeo 166, ta měla to řízení a podvozek o dost tužší a sportovnější. 7er je takova loď co se naklání a odezva od řízení žádná a váha jde také poznat, jak to jde se zatáčky po tečně předkem ven. Podvozkově mě to auto připomíná moji TDčkovou Giuliettu z 84. roku. To byla taky houpavá a pohodlná loď. Já od Sedmy ani neočekávám nic sportovního, ale je to prostě kára z které po 700 km tripu vylezu a nic mě neboli a jsem odpočatý.

Jinak v převodce řízení mám menší vůli, takže to může být i tam ten klepot. Tlumiče mám origo BMW, ale už byly nejspíše měněné, protože nebyly vůbec porezlé a i papírové štítky ještě vklidu čitelné. Ten stabík jsem porezlý měl, takže možná zkusím pořádně očistit a tu gumu na stabíku seříznout, aby to ještě více svíralo ten stabík. Tyčky ještě zkusím taky koupit.

Klepání mě osobně ustane, když jedu a lehce sešlapnu brzdu a předek je tím pádem zatížen, tak to si vůbec nic neklepne, ale jak jedu konstantně do 50 km/h a jsou třeba v silnici kanály či dlažební kostky, tak to klepota s tzv odskokem jak kdyby to mělo něco společného se stabíkem. Není to žádná brutální rána.

Jinak najedu tak 1000 km měsíčně. Měl jsem to nyní do práce 8 km, takže to šlo, ale od tohoto měsíce dojíždím 25 km, takže to už bude slušná darda na peněženku, ale tento rok to nějak přežiji a musím si zrenovovat mou Alfu Romeo Giulietta která mi jezdila za 6 litrů nafty :D , ale stále mám jen auta, které sou mi líto tahat do soli, ale Sedma to asi odnese a prostě sůl bude muset nějak přežít :mrgreen:

Jinak na ty Brzdiče se podívám, protože tam žádné plíšky nemám a destičky mi tam lítají navolno :D , mát někde fotky co tam má přesně být?

Edit: ano mám už čtyřpístky

Re: E38 735i - A.J.Michal

Napsal: stř kvě 02, 2018 2:24 pm
od rajnhold
A.J.Michal píše: Ten stabík jsem porezlý měl, takže možná zkusím pořádně očistit a tu gumu na stabíku seříznout, aby to ještě více svíralo ten stabík.

To nemůžeš seříznout, naopak pokud je průměr stabilizátoru pod gumami zůžený rzí, tak musíš gumu přidat. Vystřihnout nějaký proužek gumy na celou šířku, ten
vložit POD gum.uložení na stabilizátor po celém obvodu a teprve nasadit kovovou misku na dva šrouby.
Je to ale pouze dočasné řešení, výměně se nevyhneš.

Re: E38 735i - A.J.Michal

Napsal: stř kvě 02, 2018 3:15 pm
od T_7
Má tam být tohle: https://www.google.com/search?q=3411116 ... ONJOo04LM:. Ale v seriovém stavu se to destiček skoro nedotýká. Je potřeba ty dva trojůhelníčky trochu rozehnout, aby to mělo tendenci ty destičky odtahovat od sebe. To poznáš, až to tam budeš dávat.

Re: E38 735i - A.J.Michal

Napsal: čtv kvě 10, 2018 7:09 pm
od A.J.Michal
hmm, tak mám nutkání. Buď to nechám předělat na LPG a nebo asi BMW prodám .... nájezd kilometru bude v budoucnu opravdu velký a vydělávat jen na benzín mě moc neba :D :? :roll:

No uvidíme. Ještě musím to BMW trochu popravit

Re: E38 735i - A.J.Michal

Napsal: pát kvě 11, 2018 7:49 am
od Filozof
Určitě máš několik možností Michale.
Bud si troufáš a budeš stále u e38 735i stím že to máš v dobrém stavu a to předělání počítej 30-45k podle toho kde a u koho.
Nebo druhá možnost koupit z jiného auta V8 systém v co nejlepším stavu tam by to šlo klidně za 5-10tis plus instalace u profíka. Předem se domluv zda ti to udělá.

Další možnost je pak něco jako octavia 1,9tdi co jede za 5L na sto. Tím si ale docela zabiješ tu radost a pohodlí co je v BMW. Pokud si fanda budeš docela naštvanej.

Já jezdil do Brna po dálnici 33km 6let z toho 4roky na LPG v 728i a moc fajn. Je to rychlé a pohodlné ikdyž jsem jezdil na spotřebu 120-140km/h tacho tak to šlo v pohodě.

Ted jezdím do Přerova a to je 54-58km tam a 58km zpět plus něco po městě každej den a to je DARDA i pro mě s LPG. Počítám kolem 6tis dám jen za palivo plus servis běžně 3-4tis měsíčně. :o :shock: :roll:
Ale pro mě to naštěstí končí za týden a našel jsem si práci 3,5km daleko od baráku ve stejném městě, tak bude čas na úspory a investice do auta a momentálně i opravy.

Je to na tobě zda zůstaneš nebo pustíš auto a budeš mít jiné na spotřebu. Asi ideální do práce by bylo něco lehkého co bere 6-7L LPG ale to u BMW asi nebude. spíše nějaká fabie 1,2TSI s LPG. u BMW Max 320d e90 která si veme 4,5-5L na sto lehkou nohou. Ale to je nafta.

Případně ještě pokud vemeš lidi do auta aspoň na cestu tam nebo zpátky a dají ti každej po 50kč vyplatí se ti jezdit autem jakým, je už na tobě.