Fridén E65 750I
Napsal: pát dub 09, 2021 3:39 pm
Ták jsem se po dloooouhém rozmýšlení, zdali založit vlastní topic pro bochníka, rozhodl že ho udělám. Takže od začátku, mnozí z vás to vědí, auto vlastním od roku 2018, pochází ten střep z rakouska, měli ho dva majitelé (otec se synem). K autu se váže takový "temný" příběh", když jsme ho jeli kupovat tak nám prodejce zdělil, že na auto byla složena záloha. Pán tam složil nějakých v přepočtu na naše 50 tisíc korun, aby mu ho někde nevyfoukl, že odletí do zahraničí a hned jak se vrátí tak si vůz převezme. Prodejce auto stáhl z prodeje a čekal tedy na pána. když už to bylo více jak 4 měsíce tak se ho pokoušeli kontaktovat jak telefonicky tak i písemně, však bez uspěchu a dokonce po nějaký době jeho telefonní číslo přestalo existovat? Pán zkrátka a jednoduše zmizel. Tak ho nabídli znovu k prodeji a to už jsem tam šel oxidovat já. Díky tomuto příběhu nám dali hezkou slevu.
Teď tedy k autu, je to E65 750i což nijak extra představovat nemusím. koupil jsem ho s nájezdem lehce po 200 000km. Výbava mého bochníku je hodně chabá, ale na daily auto velice dostačující. Má Dynamic xenon s naklápěním a automatické dálky, má komforty s výhřevem, LOGIC7, EDC s DD, hydrodekl, 3 ramínko volant atd... prostě jak tomu říkám já "nutný základ". Moje auto postrádá pro mnohé z vás asi taky základní funkci a tím je softclose a comfort access, ale díky tomu, že s autem jezdím pouze já a je to dělník, vezmu si za kolik jsem jí koupil, tak jí to odpustím . Po koupi sem najezdil asi cca 10 tisíc km a z auta se stala ekologická katastrofa, všem dobře známý držák alternátoru. Tuto věc jsem opravil za pár korun a pár hodin práce. Od této doby ale obluda už dělala jen radost a po 3 necelé roky po mě nic nechtěla krom občasnýho dolití oleje. Preventivně jsem udělal přední i zadní nápravu, vše Lemko, z auta jsem vytahoval vše original a k mému údivu to ještě nebylo za zenitem. Minulý rok jsem nechal u Falcona zrepasovat LOGIC, koupil jsem nové vzpěry na kufr a stále nic po mě nechtěla. No a letos kdy je stále doba covidová a já tolik nemusím pracovně či soukromě jezdit, jsem se rozhodl, že motor přetěsním, takže aktualně mám 7er rozhozenou, už dorazilo vše z dílů tak už jen bude radost to vše poskládát. Při rozhození motoru jsem zjistil, že už mam rozpadlou jednu vodící lištu na rozvodech, ale po sundání hlav jsem čekal že to bude bída, ale i přes ty ony gugera to zas tak hrozný nebylo, některé válce neměli skoro žádný karbon, ale jinak jo, Gufera byl plast kterej vypadl skoro sám , no dál poreferuji až to složím a hrknu
Zde pár foteček
JOOO a když už to bylo venku, nechal jsem udělat nový hřeben řízení!!!
Teď tedy k autu, je to E65 750i což nijak extra představovat nemusím. koupil jsem ho s nájezdem lehce po 200 000km. Výbava mého bochníku je hodně chabá, ale na daily auto velice dostačující. Má Dynamic xenon s naklápěním a automatické dálky, má komforty s výhřevem, LOGIC7, EDC s DD, hydrodekl, 3 ramínko volant atd... prostě jak tomu říkám já "nutný základ". Moje auto postrádá pro mnohé z vás asi taky základní funkci a tím je softclose a comfort access, ale díky tomu, že s autem jezdím pouze já a je to dělník, vezmu si za kolik jsem jí koupil, tak jí to odpustím . Po koupi sem najezdil asi cca 10 tisíc km a z auta se stala ekologická katastrofa, všem dobře známý držák alternátoru. Tuto věc jsem opravil za pár korun a pár hodin práce. Od této doby ale obluda už dělala jen radost a po 3 necelé roky po mě nic nechtěla krom občasnýho dolití oleje. Preventivně jsem udělal přední i zadní nápravu, vše Lemko, z auta jsem vytahoval vše original a k mému údivu to ještě nebylo za zenitem. Minulý rok jsem nechal u Falcona zrepasovat LOGIC, koupil jsem nové vzpěry na kufr a stále nic po mě nechtěla. No a letos kdy je stále doba covidová a já tolik nemusím pracovně či soukromě jezdit, jsem se rozhodl, že motor přetěsním, takže aktualně mám 7er rozhozenou, už dorazilo vše z dílů tak už jen bude radost to vše poskládát. Při rozhození motoru jsem zjistil, že už mam rozpadlou jednu vodící lištu na rozvodech, ale po sundání hlav jsem čekal že to bude bída, ale i přes ty ony gugera to zas tak hrozný nebylo, některé válce neměli skoro žádný karbon, ale jinak jo, Gufera byl plast kterej vypadl skoro sám , no dál poreferuji až to složím a hrknu
Zde pár foteček
JOOO a když už to bylo venku, nechal jsem udělat nový hřeben řízení!!!