Jj radio mi jde. Takze mi chces rict ze u e38 to jde prez diag a u e65 ne?
Jinak samozrejme v poradku ze si poradil zpusob jak to jde udelat doma. Ale od oficialniho servisu bych cekal neco jinyho... asi tak
Naposledy upravil(a) Michelin dne ned bře 07, 2010 9:21 pm, celkem upraveno 1 x.
Michelin píše:Muzou to delat silentbloky uchyceni prevodovky. Pripadne diferak.
po 118t km? v 8 let starým bmw? to možná ve fábiji, ale tady? v 7er? navíc to dělá jen někdy. kdyby to byla takováhle mechanická závada, projevovalo by se to pořád, ne? nebo aspon skoro pořád.
Freude am Fahren mit E38 725tdsA / E39 525tdsA Touring, E39 530dA Touring 142kw
210tis km, rok 98. Silace byli uz meneny a meli najeto 80tis cca
Ne kazdej ma na aute silace ve veku auta ona je to guma vis a ta podleha skaze.
Jinak to uz je diskuze opet mimo, kouknout se nato muze to nic neni. Kdyz budou cajk tak to tim neni a muze laborovat dal
Michelin píše:210tis km, rok 98. Silace byli uz meneny a meli najeto 80tis cca
Ne kazdej ma na aute silace ve veku auta ona je to guma vis a ta podleha skaze.
Jinak to uz je diskuze opet mimo, kouknout se nato muze to nic neni. Kdyz budou cajk tak to tim neni a muze laborovat dal
jelikož taky né každej má v autě TDSO který nemá silu se rozjet pořádně, natož urvat nějaky siláče, ja třeba měním každej rok hardyspojku, už mam třetí, a klidně bych se na ty silače zaměřil, jinak reset adaptačních hodnot diagnostikou bych taky zkusil, kamošovi E65 trochu kopala a pomohlo to. Plus ještě preventivně nahrati novyho softu v BMW
Spis by je mohl zrovna preventivne vymenit, urvane vubec byt nemusi, ale ta guma steri, popraska a provesi se a uz je tam vule ... kdyz jsem menil kardan tak to taky vypadalo ok na prvni pohled a po sundani jsem cumel, ze jsou nic moc. Neni to nijak draha polozka.
Nenapsal jsi jaky mas motor, zda se da uvazovat vule na kardanu, hardyne nebo v nejakem krizi na nem, pripadne stredove ulozeni... ja jsem mel naprcane od kazdeho trochu a taky me kopala zpatecka celkem hodne. Po vymene a oprave uz to skoro nedela. Pritom jsem prvotne hledal chybu v automatu.
Ale prvni bych sel taky spis na diag co to napise at mas jistotu ze je prevodovka 100% a tohle zpusobuje neco jineho mimo ni.
Díky moc všem za rady. Jedná se o 745 Ličko. Zajímavé je to, že to dělá opravdu jen někdy a nemusí to ani být pod plným plynem. Na diagnostice bez závady. Zkusím ještě jednou kluky z Mklika servisu, auto tam bylo cca před 10 dny na takovou tu kontrolu a vše oki. Zkusím reset a dám vědět. Ještě jendou díkec
Ještě jsem si uvědomil, že byť přeřazuji až za úplného zastavení tak stejně občas přechod D-N-R nebo obráceně udělá kopnutí celým autem když vyřazuji z Rka nebo Déčka. Je to normální?
neni tam spojitost s teplotou motoru? potazmo s teplotou oleje v prevodovce....zkontroluj si vymenik tepla jestli neni zasranej a jestli tam mas vsechny plasty okolo co tam maji byt, jeste bych poradne vycistil chladice od bordelu a klidne jeste jednou zkonroloval mnozstvi oleje v prevodovce po projeti na vsechny kvalty a dany teplote oleje (tusim 40-50°C)
jinak jestli nekdo meni hardyspojku co sezonu, tak si mel asi misto sedmy radeji koupit M3