Re: Nějáké dojmy z F01
Napsal: úte čer 21, 2016 11:26 am
tak si to zkus pořádně spočítat,
všechny mechaniky co znám a maj Fka tak maj všichni N54 nebo N55, nikdo se nechce srát s naftou, tak si kupují spolehlivé benzíny, to je ale věc druhá, podívej se kolik ojetá 640i a 640d, 740i a 740d, propad ceny u toho benzínu je mnohem menší, navíc stojí ten benzín méně na pořízení,
640d GC nové 2 368 000, 640i GC 2 259 000, tzn rozdíl kupní ceny u nového je 109 tisíc! rozdíl v tabulkové spotřebě je 2,1litru, pokud počítám s cenou benzínu 30kč, tak to vychází 63kč na 100km, resp 0,63hal jezdí benzín "dráž" , když to spočítáš do kupní ceny, nafta se vyplatí od nájezdu 173 000km!!! a to v případě že se nic nevysere, o tom že u nafty vydrží převodovka polovinu a některá ramena taky polovinu o tom se vůbec nebavím, jednomu zákazníkovi servisuju vozovej park od konce záruky 1x 530d Gt, 1x 535d GT a 2x 535i GT, vedou náklady na servis a říkal že nafta vyšla o za ty leta o 250 tkč dráž jak ten benzín, s tím že s tou 535i jezdí za 10, s tou 535d jezdí za 8,(stejnej člověk)
samozřejmě v ojetině to chce spočítat, 4,0i stojí většinou víc jak nafta, ale nepočítej že bys jezdil za 17 , to už nejsou stary atmosfery, když jsem caknakisovi vezl jeho sedmou tak se mnou jel kamarád s E91 330i, ta E91 co má 190kW a 1600kg vzala o 1,9l víc jak ta 740i, prostě ty turba dělaj svoje a přímej vstřik taky.
motor 5,0i by měl být tuším slevněný na 150 tisíc z cca 400tisic. (přesnou informaci bych musel ověřit)
všechny mechaniky co znám a maj Fka tak maj všichni N54 nebo N55, nikdo se nechce srát s naftou, tak si kupují spolehlivé benzíny, to je ale věc druhá, podívej se kolik ojetá 640i a 640d, 740i a 740d, propad ceny u toho benzínu je mnohem menší, navíc stojí ten benzín méně na pořízení,
640d GC nové 2 368 000, 640i GC 2 259 000, tzn rozdíl kupní ceny u nového je 109 tisíc! rozdíl v tabulkové spotřebě je 2,1litru, pokud počítám s cenou benzínu 30kč, tak to vychází 63kč na 100km, resp 0,63hal jezdí benzín "dráž" , když to spočítáš do kupní ceny, nafta se vyplatí od nájezdu 173 000km!!! a to v případě že se nic nevysere, o tom že u nafty vydrží převodovka polovinu a některá ramena taky polovinu o tom se vůbec nebavím, jednomu zákazníkovi servisuju vozovej park od konce záruky 1x 530d Gt, 1x 535d GT a 2x 535i GT, vedou náklady na servis a říkal že nafta vyšla o za ty leta o 250 tkč dráž jak ten benzín, s tím že s tou 535i jezdí za 10, s tou 535d jezdí za 8,(stejnej člověk)
samozřejmě v ojetině to chce spočítat, 4,0i stojí většinou víc jak nafta, ale nepočítej že bys jezdil za 17 , to už nejsou stary atmosfery, když jsem caknakisovi vezl jeho sedmou tak se mnou jel kamarád s E91 330i, ta E91 co má 190kW a 1600kg vzala o 1,9l víc jak ta 740i, prostě ty turba dělaj svoje a přímej vstřik taky.
motor 5,0i by měl být tuším slevněný na 150 tisíc z cca 400tisic. (přesnou informaci bych musel ověřit)