Stránka 5 z 9

Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje

Napsal: čtv pro 27, 2018 10:00 am
od kubbacher
Moc se to nezdá, ale už uběhly dva roky od odstavení auta a nyní mohu konstatovat, že po technické stránce mám hotovo, auto opět stojí na vlastních a dokonce i jede :D Sice jsem s tím najel 5km, protože nemám technickou - na kterou pojedu na jaro, ale už teď mě o svátcích svrbí ruce, jak moc bych se chtěl pořádně projet.
Každopádně je to v celku velká úleva - zejména ta časová a finanční a musím konstatovat, že i rodina si oddychla - hlavně manželka ;)
Teď už spíše vychytávám mouchy a přemýšlím, jak budu řešit karoserii a nový celolak.
Příští rok bych rád vyrazil na nějaký srázek, tak snad se zadaří.
Níže posílám aktuální pozici :D

IMG_0137.jpg

Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje

Napsal: pát pro 28, 2018 8:17 pm
od Spooner
Super. Gratuluji k poskládání a zpojizdnění auta :)

Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje

Napsal: ned pro 30, 2018 9:18 pm
od Huff
Rozdělat to umí každý, ale poskládat málokdo. Líbí se mi, že jsi začal odspodu. Ať dělá radost a těším se na pokračování.

Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje

Napsal: pon pro 31, 2018 4:00 pm
od kubbacher
Jednou jsem zde na fóru četl takový zajímavý postřeh z jedné renovace a to, že z toho zůstal kýbl šroubků. Tohle můžu také potvrdit, spousty spojováku zůstalo, ale je fakt, že jsem téměř vše měnil za nové.
Jinak uvidím, až to začnu zajíždět, zatím jako statická ukázka to funguje ;)
Už se těším na jaro a nějaký srázek s vámi.

Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje

Napsal: pon pro 31, 2018 4:23 pm
od pavel.rossi
Huff píše: ned pro 30, 2018 9:18 pm Rozdělat to umí každý, ale poskládat málokdo. Líbí se mi, že jsi začal odspodu. Ať dělá radost a těším se na pokračování.
Naprosto souhlasím.

Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje

Napsal: úte úno 05, 2019 5:38 pm
od kubbacher
Trochu to tady oživím,
po zkušební jízdě cca. 20km jsem zjistil, že mě auto nejde ochotně za plynem, aby se probralo musím více sešlápnout plyn a pak jede lépe, zjistil jsem, že pravděpodobně ne všechny válce spalují jak mají, páč se mě zahřívá jeden z katů - během stání částečně do ruda. Při volnoběhu to nekolísá a zvukově se nijak neprojevuje, přesto mám podezření na vstřikovač. Auto dva roky stálo a motor více jak rok a půl neběžel.
V palivu mám již nalitý prostředek na čištění benzinových vstřikovačů, ale asi by to chtělo více projet, zatím jsem to nechal 2,5hodiny na volnoběhu, ale myslím, že to zatím nepomohlo.

Sundal jsem vstřikovače a pokusím se je pročistit ultrazvukem, vizuálně nevypadají zaneseně, ale kdo ví co je uvnitř, tak doufám, že to bude stačit a bude to běžet a spalovat jak má. Jinak s tím na STK nemohu jet.
Neřešil někdo z vás něco podobného?

Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje

Napsal: pát úno 08, 2019 5:31 am
od pavel.rossi
Po tak velké rozborce jsi borec,že vše funguje jak má ;) . S tím spalováním netuším. Diagnostika by asi u e32 nic moc neřekla.

Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje

Napsal: pát úno 08, 2019 7:55 pm
od zzeli
Az je budes davat zpatky, tak prohod strany a taky to neco rekne, pokud se to teda nespravi.

Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje

Napsal: sob úno 09, 2019 9:20 pm
od Honza164
Napostuj fotky z renovace, jsem zvědavý. :)

Snad se komplikace s nestálým chodem vyřeší co nejdřív. Vstřiky bych ultrazvukem určitě prohnal.

Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje

Napsal: ned úno 10, 2019 3:08 pm
od rajnhold
kubbacher píše: úte úno 05, 2019 5:38 pm Trochu to tady oživím,
po zkušební jízdě cca. 20km jsem zjistil, že mě auto nejde ochotně za plynem, aby se probralo musím více sešlápnout plyn a pak jede lépe, zjistil jsem, že pravděpodobně ne všechny válce spalují jak mají, páč se mě zahřívá jeden z katů - během stání částečně do ruda. Při volnoběhu to nekolísá a zvukově se nijak neprojevuje, přesto mám podezření na vstřikovač. Auto dva roky stálo a motor více jak rok a půl neběžel.

Před mnoha léty u své E32 750iL jsem měl tentýž problém. Auto nešlo za plynem a rudý kat. Příčina byla neprůchodný/částečně ucpaný kat.
Volnoběh byl dobrý, protože výfukových plynů v tom okamžiku je minimum a katem jaksi prošly, ale když jsem přidal, tak auto už opravdu nebylo
ochotné jít za plynem. Najel jsem na zvedák a po vyzdvižení byl Kat rudý jako záře nad Kladnem. Dej jiný a je klid.
Než aby to celé shořelo a do doby než jsem sehnal jiný Kat, jsem ten starý vyhodil a na jeho místo dal jen kus trubky, dočasně.