Stránka 6 z 9

Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje

Napsal: úte úno 12, 2019 5:38 pm
od kubbacher
Zajímavé postřehy, s tím katem si nejsem jistý, vše do odstavení auta fungovalo v pořádku, ani nyní nesvítí kontrolka, že by lambda něco poznala. Jediné co za tu dobu ztrácí kvalitu je palivo a jeho složky, tady vidím potenciál problému. Tady ještě vidím rozdíl v tom, že auto za plynem jde, ale s počáteční prodlevou.
Zítra nasadím vyčištěné vstřiky ultrazvukem a snad se povede.
Výsledek dám vědět.

Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje

Napsal: sob úno 16, 2019 7:42 am
od kubbacher
Ještě doplním fotografii vstřiků, které jsem vytáhl, je zde patrný rozdíl ve špičkách - tryskách vstřikovače, dvě jsou poškozené (bez středu), což má jistě vliv na tvar rozprašovacího kužele a zřejmě i na spalování.
Vstřiky.JPG
Včera jsem vstřiky nasadil, vše zkompletoval, ale po otočení klíčkem při startování jsem zjistil, že mám baterii vybitou, lépe řečeno ko. Čili zkouška neproběhne, což mne vzhledem k hezkému počasí u nás mrzí a v příštím týdnu koupím ještě autobaterii.
Tak snad se blížím ke kýženému cíli.

Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje

Napsal: sob úno 16, 2019 1:31 pm
od pavel.rossi
Tak to jsem zvědavý...

Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje

Napsal: pon úno 18, 2019 6:22 am
od Spooner
Jsi si jistý, že je baterka KO a už nepůjde oživit?

Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje

Napsal: pon úno 18, 2019 6:09 pm
od kubbacher
Baterku jsem oživil skrze starou nabíječku, ta z Lidlu se při nízkém napětí baterie nechytala. Ale posléze se mě stejně nezdálo napětí a ještě ke všemu mě BC napsal hlášku Getriebeprogram což může právě souviset s nízkým napětím baterie.
Každopádně jsem koupil novou baterku a hláška se již neobjevila.
Jinak vstřiky vyměněny, auto projeto, jede to o něco lépe, za plynem celkem ochotně, ale přesto se mě přehřívá jeden z katů téměř do červena.
Přemýšlím nahlas, kdyby byl kat zanesený, nešlo by auto za plynem, čili bylo by to poznat na výkonu, ovšem to nemohu tvrdit, auto šlape, když na to šlápnu, ovšem na volnoběhu se občas projeví mírný pokles otáček, myslím si, že i z výfuku jde cítit benzín.
Je jasné, že dochází ke spalování směsi až v katu, což je špatně, tak si říkám, jestli je v pořádku lambda sonda, která má spojitost s řízením bohatosti směsi.

Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje

Napsal: ned bře 10, 2019 1:19 pm
od kubbacher
Tak anabáze pokračuje, dal jsem novou lambdu, nové svíčky, nakonec jsem auto nechal diagnostikovat, ale nepodařilo se vše načíst. Ale vím, že váhy vzduchu jsou v pořádku. Situace s chodem motoru se však nezměnila.
Ještě jednou popíšu problém, při studeném motoru nepravidelný chod v tom smyslu, že motor zakolísá občas - tak jednou za tři minuty, z výfuku je cítit benzín, po zahřátí - projetí již cítit benzín není. Během jízdy po sešlápnutí plynu v nízkých otáčkách zaváhání a posléze dojde k akceleraci, ve vyšších otáčkách to nedělá, tady jde motor ochotně za plynem a auto normálně zrychluje. Nicméně kat se stále hřeje.

Je tisíc věcí, které by to snad mohli dělat, asi to nebude jednoduché, ale musím na to přijít. Ještě mě napadl snímač otáček váčkového hřídele.
Ale nemá smysl takto zkoušet, to bych za chvíli vyměnil půl motoru za nový.
Nevíte někdo o někom, kdo tyto motory M70 tady na Severní Moravě zná?

Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje

Napsal: ned bře 10, 2019 6:48 pm
od pavel.rossi
Vím o jednom klukovi u Litomyšle. Nevím jestli v12 dělal,ale je to opravdu koumák a už přišel na dost záludností.

Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje

Napsal: úte bře 12, 2019 9:10 pm
od Filozof
Ten snímač by to mohl být. Já řeším stejnou situaci a mě to dokonce vypsala diagnostika. On vstřikuje palivo podle nějaké středové hodnoty a na volnoběh a studený motor právě může být cítit benzín. Protože ho tam rve prostě moc. On nemá zpětnou vazbu díky nefunkčnímu čidlu kolik jej má vstřikovat a paradoxně je ho moc. PAk to smrdí a může se i přehřívat kat to je dost možné a dávalo by to vysvětlení.

U M52 se to projevuje lehkým cvakání motoru když se otevře kapota.
Jinak i diag by to měla snad vypsat.
Já dával DENSO a stejně nefunguje bylo mi řečeno jedině originál.

Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje

Napsal: úte bře 12, 2019 10:18 pm
od lubeec
Filozof píše: úte bře 12, 2019 9:10 pm
Já dával DENSO a stejně nefunguje bylo mi řečeno jedině originál.
Ano, žádná replika nefunguje u m52/m54
Já dával Hella snímač a nic.
Musel jsem koupit origo
Sorry za ot

Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje

Napsal: stř bře 13, 2019 10:12 pm
od kubbacher
No kluci, škoda že jsem to nečetl dříve, já už si snímač dnes koupil.
Stejně tam jsou dva pro každou stranu - snímač otáček klik. hřídlele a smímač impulzů.
Čili porfolium se mě krásně rozšiřuje.
Vyzkouším tu náhražku a pokud to nebude dělat dobrotu, budu muset do BMW.
Díky za vaše postřehy.