Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje
Napsal: čtv lis 19, 2020 8:45 pm
Tak po delší odmlce v duchu volnějšího večera mám chvíli opět něco přispět.
Celkově letošní sezona byla pro mne v duchu ladění motoru, kdy jsem měl problém s nerovnoměrným volnoběhem a neochotou motoru reagovat na plynový pedál, což bylo celkově cítit i ve výfuku, který se poměrně dost "potil".
Ve frontě různých dílů, které byly vyměněny, repase všech vstřikovačů, došlo na konec k sundání sání a ventilových vík. Ukázalo se, že i mazání nefungovalo řádně, díky povoleným mazacím šroubům nad zdvihátky, což je u těchto M70 častý jev a není radno to podceňovat.
Nakonec jsem vše přetěsnil a dal tomu nový lesk a výsledek se konečně dostavil, byť v závěru této sezony. Další věcí co ještě řeším je to EDC, podařil se mě konečně vyladit regulační ventil a nastavil jsem si výšku podvozku jak potřebuji. U toho ventilu jsem zjistil, že jsem měl po složení podvozku opačně nastavenou polohu hřídelky ventilu, je to v podstatě blbost, ale dá se to lehce zaměnit, auto pak reagovalo na zatížení zcela opačně než mělo. Nyní je to v cajku.
EDC stále nefunguje a pro pročítání různých fór, si začínám myslet, že se po všemožném odpojování a znovuzapojování těch komponentů týkající se této vymoženosti při renovaci prostě přenastavilo do nouzového režimu. A řešením by měla být diagnostika - tak uvidím.
Nyní řeším výměnu reproduktorů, stejně chrastí a po výměně nepůjde stejně nic vidět, takže jsem si nechal poradit Helixe, kdy zachovám velikost. Vyměnil jsem i orig. rádio za Sony z devadesátých let, ten rozdíl v kvalitě zvuku je hodně velký, což mě překvapilo.
Na příští rok na jaro plánuji celolak - tedy pokud se v rámci covidu a ekonomiky něco nepodělá.
Tak snad se případně sejdeme na nějakém sraze v příštím roce.
Celkově letošní sezona byla pro mne v duchu ladění motoru, kdy jsem měl problém s nerovnoměrným volnoběhem a neochotou motoru reagovat na plynový pedál, což bylo celkově cítit i ve výfuku, který se poměrně dost "potil".
Ve frontě různých dílů, které byly vyměněny, repase všech vstřikovačů, došlo na konec k sundání sání a ventilových vík. Ukázalo se, že i mazání nefungovalo řádně, díky povoleným mazacím šroubům nad zdvihátky, což je u těchto M70 častý jev a není radno to podceňovat.
Nakonec jsem vše přetěsnil a dal tomu nový lesk a výsledek se konečně dostavil, byť v závěru této sezony. Další věcí co ještě řeším je to EDC, podařil se mě konečně vyladit regulační ventil a nastavil jsem si výšku podvozku jak potřebuji. U toho ventilu jsem zjistil, že jsem měl po složení podvozku opačně nastavenou polohu hřídelky ventilu, je to v podstatě blbost, ale dá se to lehce zaměnit, auto pak reagovalo na zatížení zcela opačně než mělo. Nyní je to v cajku.
EDC stále nefunguje a pro pročítání různých fór, si začínám myslet, že se po všemožném odpojování a znovuzapojování těch komponentů týkající se této vymoženosti při renovaci prostě přenastavilo do nouzového režimu. A řešením by měla být diagnostika - tak uvidím.
Nyní řeším výměnu reproduktorů, stejně chrastí a po výměně nepůjde stejně nic vidět, takže jsem si nechal poradit Helixe, kdy zachovám velikost. Vyměnil jsem i orig. rádio za Sony z devadesátých let, ten rozdíl v kvalitě zvuku je hodně velký, což mě překvapilo.
Na příští rok na jaro plánuji celolak - tedy pokud se v rámci covidu a ekonomiky něco nepodělá.
Tak snad se případně sejdeme na nějakém sraze v příštím roce.